اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور

تیم کاسپین قزوین نماینده ورامین را با شکست بدرقه کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور نماینده ورامین را با شکست بدرقه کرد.

تیم کاسپین قزوین نماینده ورامین را با شکست بدرقه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در سالن یادگار امام الوند مقابل تیم متین وارنای ورامین قرار گرفت و در پایان با نتیجه چهار بر دو میهمان خود را از پیش‌رو برداشت.

با این نتیجه تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین با سه پیروزی و یک شکست و کسب 9 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

این دیدار که پیش از این قرار بود در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شود به علت همزمانی دیدار تیم‌های تکماش قزوین و مانیزان کرمانشاه به ناچار در شهر الوند برگزار شد.

تیم فوتسال کاسپین قزوین که هفته گذشته در شهر فسا موفق شده بود تیم تربیت‌بدنی این شهر را با نتیجه 11 بر دو گلباران کند با پیروزی مقابل تیم متین وارنای ورامین اثبات کرد که روند رو‌به رشد خود را آغاز کرده است.

بازیکنان تیم فوتسال کاسپین قزوین که عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته این رقابت‌ها را در کارنامه دارند در این دیدار به خوبی می‌دانستند که اگر باز هم در بازی‌های خانگی خود شکست بخورند با از دست دادن امتیازها در مسابقات بعدی قطعا افسوس خواهند خورد.

شاگردان آمنه محمودی که پیش از این در بازی هفته دوم خود مقابل تیم صنعت نفت آبادان با نتیجه هشت بر چهار مغلوب شده بودند می‌خواستند به نوعی اثبات کنند که نتیجه آن بازی روی اشتباهات صورت گرفته و تیم کاسپین به این راحتی‌ها در خانه امتیازها را از دست نمی‌دهد.

گرچه تیم فوتسال کاسپین قزوین در این فصل از رقابت‌ها دو بازیکن تأثیرگذار خود را که سال گذشته برای این تیم به میدان رفته بودند را در اختیار نداشت اما حضور بازیکنان مطرح از جمله فاطمه اعتدادی و بهناز طاهرخانی به نوعی توانسته عصای دست کادر فنی این تیم باشد.

فاطمه اعتدادی که ماه گذشته در رقابت‌های جام جهانی کوچک کشور پرتغال مقابل تیم ملی فوتسال کشور برزیل موفق شد تنها گل کشورمان را به ثمر برساند از جمله مطرح‌ترین فوتسالیست بانوی تیم کاسپین است که دوبار پی‌در‌پی هم موفق شده است عنوان بهترین گل‌زن لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص دهد.

بهناز طاهرخانی دیگر بازیکن جوان تیم کاسپین قزوین محسوب می‌شود که چندی پیش تیم ملی دختران کمتر از 19 سال کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی کرده است.

انتهای پیام/77004/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول