اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور

تیم هندبال کاسپین قزوین مغلوب اراکی‌ها شد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال کاسپین قزوین در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور مقابل هپکو اراک تن به شکست داد.

تیم هندبال کاسپین قزوین مغلوب اراکی‌ها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته ششم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم هندبال کاسپین قزوین در مقابل هپکو اراک با نتیجه 30 بر 24 شکست خورد.

تیم کاسپین قزوین با این نتیجه با کسب چهار امتیاز بدون تغییر در جدول رده‌بندی در مکان هشتم قرار گرفت.

شاگردان قاسم کاظمی گرچه در طول سه هفته اخیر لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور مقابل رقیبان بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته بودند اما با این شکست روند بازی‌های خوب خود را از بین بردند.

بنا به گفته کاظمی سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین در بازی مقابل تیم هپکو اراک داور روی خوش به بازیکنان این تیم نشان نداده است.

وی می‌گوید: گرچه شاگردانم تلاش زیادی را از خود به نمایش گذاشتند اما اشتباهات داوری در بیشتر صحنه‌های این دیدار به ضرر تیم ما تمام شد.

کاظمی اعتقاد دارد در دیدار مقابل هپکو اراک بازیکنان تیم هندبال کاسپین بازی روان و یک دستی را به اجرا گذاشتند و میزبان را در بیشتر دقایقی این دیدار تحت فشار قرار دادند.

گرچه بنا به گفته‌های کاظمی سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین، شاگردانش می‌توانستند این بازی را به سود خود به پایان برسانند یا حداقل با نتیجه تساوی یک امتیاز را از اراک در کیسه امتیازات خود ذخیره کنند، اما نتیجه بازی فارغ از تمامی این نظرات و پیشنهادات یک شکست دیگر را در کارنامه این تیم تازه وارد شده به لیگ برتر ثبت کرد.

به هر حال بازیکنان تیم کاسپین که در آخرین روزهای لیگ با انصراف یکی از تیم‌ها و با موافقت فدراسیون هندبال کشورمان جواز حضور در این رقابت‌‌ها را به دست آوردند، در حال حاضر از شش بازی خود سه شکست، دو تساوی و یک پیروزی را به دست آورده‌اند که این آمار با توجه به حضور شش بازیکن غیربومی که این تیم به خدمت گرفته است نمی‌تواند آمار خوبی باشد و باید در بازی‌های آینده منتظر بازی‌های بهتری از سوی بازیکنان این تیم باشیم.

انتهای پیام/77004/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول