اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین:

تیم هندبال کاسپین قزوین به داور باخت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین با اشاره به شکست تیمش مقابل هپکو اراک در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور گفت: شاگردانش با ناداوری بازی را واگذار کردند.

تیم هندبال کاسپین قزوین به داور باخت

قاسم کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه داور بازی در بیشتر صحنه‌های بازی با شاگردانم نامهربانی داشت، اظهار کرد: متأسفانه در بیشتر صحنه‌های این دیدار داوری به ضرر تیم ما سوت زد و همین امر موجب شد که نتوانیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم.

وی عنوان کرد: گرچه در بیشتر دقایق این دیدار توپ را در اختیار داشتیم اما با عملکرد نامطلوب داور در نیمه دوم از حریف خود چند امتیاز عقب افتادیم و نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم.

کاظمی افزود: گرچه بازیکنان تیم کاسپین در این بازی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا در این بازی بازنده میدان نباشیم اما در مقابل سوت‌های اشتباه داوری انرژی شاگردانم تحلیل رفت و آنها نیز میدان را از دست داده و بازنده میدان شدند.

سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین با بیان اینکه عملکرد شاگردانش در سه هفته اخیر لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور مثبت بود، اضافه کرد: با پیروزی در مقابل تیم هپکو اراک می‌توانستیم روند پیروزی‌های ارزشمند خود را در لیگ برتر باشگاه‌های کشور ادامه دهیم.

وی یادآور شد: بازیکنانم در سه دیدار قبلی خود توانستند چهار امتیاز را کسب کنند که این امتیاز نسبت به تیم‌های پایین جدول از حساسیت بالایی برخوردار بود که خوشبختانه شاگردانم به خوبی توانستند با امتیازهای خوبی اندوخته‌های خود را در جدول بالا ببرند.

کاظمی عنوان کرد: در دو دیدار ابتدایی خود در رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم‌های فولاد ماهان اصفهان و ثامن‌الحجج مشهد با توجه به روزهای نخست لیگ و تجربه کم شاگردانم بازی‌های خوبی را انجام ندادیم و شکست خوردیم اما در ادامه با گرفتن چند بازیکن غیر بومی توانستیم مقابل رقیبان عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم هندبال کاسپین قزوین اظهار امیدواری کرد و افزود: در بازی‌های آینده لیگ با استفاده انگیزه و جوانی بالای شاگردانش و اشتیاقی که در چند هفته اخیر به پیروزی مقابل رقیبان از خود به نمایش گذاشته‌اند، بتوانیم در ادامه بازی‌های به مراتب بهتری را مقابل رقیبان انجام دهیم.

انتهای پیام/77004/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول