اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور/

کاسپین قزوین در سبزوار مغلوب شد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال کاسپین قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در سبزوار مغلوب شد.

کاسپین قزوین در سبزوار مغلوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم هندبال کاسپین قزوین که در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به سبزوار رفته بود مقابل تیم قدرتمند ثامن الحجج این شهر در حالی تن به شکست  داد که به گفته سرمربی و کادر فنی این تیم بازی قابل قبولی را از خود ارائه داده بود.

تیم هندبال کاسپین قزوین در این دیدار با نتیجه نزدیک 30 بر 27 تن به شکست داد تا همچنان با کسب 5 امتیاز در مکان نهم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار بگیرد.

شاگردان قاسم کاظمی در تیم هندبال کاسپین قزوین در حالی این شکست را پذیرفتند که در بازی هفته قبل خود مقابل تیم فولاد ماهان اصفهان دیگر تیم مدعی این رقابت‌ها در سالن شهید بابایی قزوین به نشانه اعتراض به رأی داور زمین بازی را ترک کردند.

تیم هندبال کاسپین قزوین که در بازی هفته گذشته خود نیز تا دقیقه بیست و پنج نیمه نخست نمایش درخشانی را از خود به نمایش گذاشته بود و با نتیجه نزدیک شش بر پنج از میهمان خود عقب افتاده بود در اعتراض به عملکرد داوری بازی را نیمه تمام گذاشت تا فدراسیون نتیجه این بازی را مشخص کند.

اتفاقی که با توجه به عدم بازگشت بازیکنان کاسپین قزوین به زمین بازی به نظر می‌رسد به طور حتم با تصمیم فدراسیون هندبال کشورمان بازی به سود تیم فولاد ماهان اصفهان اعلام شود.

تیم هندبال کاسپین قزوین که نخستین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند اگر چه در نیم‌فصل نخست این مسابقات نتایج قابل قبولی را نگرفت اما به نظر می‌رسد در نیم‌فصل دوم بازیکنان این تیم به مرز خودباوری کامل رسیده‌اند.

این خودباوری را می‌شود به طور کامل در بازی‌های دو هفته اخیر بازیکنان تیم هندبال کاسپین قزوین مشاهده کرد به طوری که شاگردان قاسم کاظمی در دیدار مقابل دو تیم مدعی فولاد ماهان اصفهان و ثامن الحجج سبزوار با توجه به نتایج دیدارهایشان آمارها حکایت از آن دارد که این تیم به نوعی متحول شده است.

به هر حال تیم هندبال کاسپین قزوین اگر می‌خواهد در بازی‌های باقیمانده امتیازات لازم را جمع‌آوری کند و بخت خود را برای بقا در لیگ برتر باشگاه‌های کشور آزمایش کند باید در دیدارهای آتی با برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر بازیکنان خود امتیازات حساس را از دست ندهد.

انتهای پیام/77004/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول