اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

نخستین دیدار تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در لیگ برتر

خبرگزاری فارس: نایب‌ رئیس هیئت فوتبال قزوین گفت: با اعلام زمان‌بندی دیدارهای فوتبال لیگ برتر، تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در نخستین گام فردا به میدان می‌رود.

نخستین دیدار تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در لیگ برتر

آمنه محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم فوتبال کاسپین قزوین از ساعت 11 صبح فردا در سالن شهید شکری میهمان تیم شورای شهر نوشهر خواهد بود.

وی عنوان کرد: تیم فوتسال کاسپین قزوین در دومین دیدار خود نیز در این مسابقات هفتم دی ماه در سالن شهید بابایی قزوین میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

محمودی ادامه داد: تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین سال گذشته با نام تیم حجاب در رقابت‌های لیگ برتر حاضر شده بود، عنوان نایب‌ قهرمانی فصل گذشته این مسابقات را در اختیار دارد.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین که سمت سرمربیگری تیم کاسپین را هم عهده‌دار است در خصوص آمادگی بازیکنان خود برای حضور در این مسابقات عنوان کرد: از مدت‌ها قبل تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها آغاز کرده‌ایم و به مانند دوره‌های قبلی شاگردانم از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

محمودی با اشاره به اینکه تیمش به مانند سالیان قبل با ترکیبی کاملاً بومی مقابل رقیبان صف‌آرایی می‌کند اظهار داشت: در سال‌های گذشته با کم‌ترین امکانات و هزینه‌های مالی که در لیگ حاضر شده‌ایم، توانسته‌ایم بهترین نتایج را از خود بر جای بگذاریم.

اما نکته قابل اتکای محمودی سرمربی تیم فوتسال کاسپین قزوین برای بازی فردا حضور فاطمه اعتدادی بهترین گلزن دو فصل گذشته این مسابقات است.

این مهاجم ارزنده و شایسته قزوینی تیم ملی کشورمان که در جریان بازی‌های جام جهانی کوچک بانوان جهان توانسته بود حتی مقابل تیم برزیل هم گل‌زنی کند از آمادگی بالایی برای حضور در مسابقات این فصل رقابت‌های لیگ برتر برخوردار است و یقیناً باید منتظر خیز بلند این ورزشکار برای کسب سومین عنوان بهترین گل‌زن مسابقات لیگ برتر از سوی وی باشیم.

تیم فوتسال کاسپین قزوین که در این فصل از مسابقات به نوعی باز هم برای کسب عناوین اول تا سوم جدول به مصاف رقیبان می‌رود به نوعی در فصل جاری نیم نگاهی هم به قهرمانی دارد که این امر در صورت اینکه بازیکنان تیم کاسپین از شرایط مالی و روحی برخوردار باشند دور از دسترس نیست.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم از سی‌ام آذرماه با برگزاری 6 دیدار آغاز می‌شود.

انتهای پیام/77004/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول