اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال کاسپین قزوین:

بازیکنان تیم کاسپین قزوین با جان و دل بازی کردند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال کاسپین قزوین با اشاره به بازی شاگردانش در دیدار مقابل تیم نفت و گاز گچساران گفت: بازیکنانش در دیدار مقابل این تیم با جان و دل بازی کردند.

بازیکنان تیم کاسپین قزوین با جان و دل بازی کردند

اصغر زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه بازیکنان تیم کاسپین قزوین در دیدار مقابل تیم نفت و گاز گچساران عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: نماینده گچساران که صدرنشینی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور را به یدک می‌کشید با توجه به اینکه به این پیروزی نیاز مبرم داشت اما به نوعی حریف انگیزه بالای بازیکنان تیم کاسپین قزوین نشد.

وی افزود: بازیکنان تیم کاسپین قزوین در نیمه نخست این دیدار خیلی زود روی تیزهوشی مهاجمان خود به گل اول این دیدار دست پیدا کردند تا به نوعی بازی را در دست خود بگیرند.

زمانی تأکید کرد: پس از به ثمر رساندن گل نخست بازی، بازیکنان تیم کاسپین قزوین عقب نیامدند و در ادامه حملات گسترده‌ای را روی دروازه تیم نفت و گاز گچساران ایجاد کردند که تمامی این فرصت‌ها با بی‌دقتی مهاجمان این تیم به هدر رفت.

سرپرست تیم فوتبال کاسپین قزوین با اشاره به نیمه دوم دیدار با نفت و گاز گچساران افزود: خوشبختانه بازیکنان تیم کاسپین قزوین به بهترین شکل ممکن در نیمه دوم به زمین بازی آمدند و توانستند تمامی دستورات تاکتیکی کادر فنی را در این نیمه به خوبی در زمین مسابقه پیاده کنند.

وی ابراز داشت: بازیکنان تیم کاسپین در این نیمه توپ را به خوبی در زمین بازی به چرخش درآوردند و با دوندگی‌های بی‌امان خود اجازه خودنمایی بیشتر را به بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران ندادند.

زمانی بیان کرد: از حق نباید گذشت که تیم نفت و گاز گچساران هم تیم خوبی بود و در چندین صحنه می‌توانست گل تساوی را به تیم کاسپین قزوین بزند که البته این امر محقق نشد.

سرپرست تیم کاسپین قزوین عنوان کرد: در حالی که بازی رفته رفته به پایان می‌رسید بازیکنان تیم کاسپین قزوین روی یک ضدحمله به گل دوم خود رسیدند تا خیال کادر فنی را از بابت سه امتیاز حساس این دیدار راحت بکنند.

وی ادامه داد: پس از زدن این گل بازیکنان تیم کاسپین قزوین به نوعی بازی را تمام شده می‌دیدند که همین امر سبب شد تیم نفت و گاز گچساران بتواند یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود تیم کاسپین قزوین به پایان برسد.

زمانی با اشاره به اینکه تیم کاسپین قزوین در دیدار پایانی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور نیز توانسته بود تیم میناب هرمزگان تیم دوم جدول را شکست دهد،  اذعان داشت: دو پیروزی مقابل تیم‌های صدرنشین و بالای جدول به خوبی نشان از این دارد که بازیکنان تیم فوتبال کاسپین قزوین به خودباوری لازم رسیده‌اند و می‌توانند با توجه به انگیزه بالایی که پیدا کرده‌اند خود را به جمع تیم‌های بالای جدول برسانند.

وی یادآور شد: تیم فوتبال کاسپین قزوین تا پایان هفته چهاردهم این رقابت‌ها با کسب چهار پیروزی، شش تساوی و چهار شکست با کسب 18 امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام/77003/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول