اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تساوی کاسپین برابر نفت امیدیه

تیم کاسپین قزوین همچنان دلخوش به تک امتیازها

خبرگزاری فارس: تیم کاسپین قزوین باز هم مقابل رقیبان در یک دیدار خارج از خانه از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور به تساوی رضایت داد.

تیم کاسپین قزوین همچنان دلخوش به تک امتیازها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم کاسپین قزوین امروز به مصاف تیم نفت امیدیه رفت و در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف کند.

اما آمار و ارقام حکایت از آن دارد که تیم کاسپین با این نتیجه با کسب 12 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته که این عنوان نمی‌تواند عملکرد مطلوب و مناسبی در آستانه اتمام نیم فصل برای تیم کاسپین باشد.

مجید رضایی سرمربی تیم کاسپین قزوین به خوبی می‌داند که در این فصل از مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیمش نتایج خوبی نگرفته است و اگر این روند در ادامه تداوم پیدا کند بدون شک تیم کاسپین یکی از گزینه های اصلی سقوط خواهد بود.

رضایی برای آنکه بتواند کاسپین را از انتهای جدول رها کند باید تا هفته چهاردهم شاگردانش را انسجام بخشیده و با استفاده از دانش مربیگری خود تیم را از زیر فشار حاصل از تساوی‌ها و شکست‌ها نجات دهد.

به هر حال سرمربی تیم کاسپین قزوین گرچه اعتقاد دارد تیمش در این فصل از مسابقات برای کسب تجربه پا به میادین این رقابت‌ها گذاشته است، اما رضایی باید به این نکته دقت داشته باشد که در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور چهار تیم به صورت مستقیم به لیگ زیرگروه کشور سقوط می‌کنند. 

البته این آمار در حالی است که تیم‌های پنجم آخر جدول رده‌بندی این مسابقات هم باید در یک دیدار پلی‌آف به مصاف یکدیگر بروند که همین امر نشان از آن دارد که در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور پنج تیم به رقابت‌های زیرگروه کشور سقوط می‌کنند.

به هر حال تیم کاسپین قزوین که به گفته رضایی سرمربی این تیم برای موفقیت در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور برنامه بلندمدت پنج ساله را در دستور کار خود قرار داده است، باید این نکته را فراموش نکند که برای موفقیت باید از تمامی ابزارها و ظرفیت‌های موجود استفاده کند.

انتهای پیام/77004/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول