اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پاکدشت:

انقلاب اسلامی الگویی برای آزادی‌خواهان جهان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی با خارج شدن از مرزهای داخلی به عنوان الگویی مناسب برای آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

انقلاب اسلامی الگویی برای آزادی‌خواهان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش فرهاد بشیری در جلسه شورای اداری شهرستان پاکدشت گفت: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه الگو گرفته از انقلاب اسلامی مردم ایران است. 

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز انقلاب اسلامی مردم ایران با خارج شدن از مرزهای داخلی به عنوان الگویی مناسب برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده و باعث شده تا مردم مظلوم، طومار ظلم و ستم حاکمان جور خود را در هم بپیچند. 

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حمایت از انقلاب اسلامی و نظامی که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده، با ارزش‌های اصیل انقلاب تجدید میثاق کرده و با برگزاری جشن‌های باشکوه ایام‌الله دهه فجر، عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات می‌رسانند. 

 بشیری ادامه داد: دشمنان اسلام و ایران اسلامی همواره تلاش دارند وانمود کنند ملت ایران از آرمان‌های انقلاب دلسرد شده و میان مردم و نظام فاصله به وجود آمده که به طور قطع حضور پرشور مردم در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این توطئه را نیز خنثی خواهد ساخت. 

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد تفرقه میان صفوف به هم فشرده مردم مهم‌ترین حربه‌ای است که دشمن نه تنها داخل کشور بلکه در بین کشورهای اسلامی نیز آن را دنبال می‌کند و هوشیاری و اتحاد مردم می‌تواند این توطئه‌ها را خنثی سازد. 

وی افزود: امروز در سوریه شاهدیم که استکبار جهانی تلاش دارد تا با ایجاد تفرقه میان مردم و نیز حمایت همه جانبه از تروریست‌های مخالف دولت، زمینه سرنگونی سنگر اول مبارزه با رژیم صهیونیستی را فراهم کند.  

بشیری عنوان کرد: مردم سوریه نیز با درس گرفته از ملت ایران که با خلق حماسه بی‌نظیر 9 دی طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند ، با حفظ اتحاد و پرهیز از تفرقه توطئه‌های استکبار جهان را خنثی خواهند ساخت. 

انتهای پیام/2462/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول