اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی:

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی ایام الله دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید از این فرصت نهایت استفاده شود.

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سیف الله مطلبی عصر امروز در نشست  ستاد دهه فجر استان خراسان شمالی تصریح کرد: لازم است تا مسئولان در این ایام با اطلاع رسانی مناسب مردم را بیش از پیش نسبت به برکات و فعالیت‌های انجام شده در سه دهه اخیر مطلع کنند.

وی این امر را سبب ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه داست و گفت: باید به این مهم توجه لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی با طرح این سئوال که اگر انقلاب اسلامی به وقوع نمی‌پیوست ، دنیا برای بشر چه پیامی را داشت ادامه داد:به طور حتم اوج عظمت و افتخار ایران اسلامی در دهه مبارک فجر تجلی می‌یابد و این ایام فرصت مناسبی برای یادآوری خدمات نظام و دولت به مردم و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: مسئولان مرتبط وظیفه دارند در دهه فجر خدمات و اقدامات گسترده نظام را برای مردم تشریح کنند چرا که این اقدام موجب حراست و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب می‌شود.

مطلبی اظهار کرد: بی‌تردید برگزاری هر چه باشکوه‌تر ایام دهه فجر موجب یاس دشمنان و تقویت روحیه امید و خودباوری مردم می‌شود.

وی همچنین استفاده بهینه مسئولان از این ایام در راستای تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی ضروری خواند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی خواستار تسریع در نهایی شدن برنامه‌های دهه فجر، اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر برای کارکنان دستگاه‌ها، تدوین برنامه‌های محوری برای مرکز استان و شهرستان‌ها و همچنین اجرای برنامه‌های ویژه در روزهای دوازدهم و بیست و دوم بهمن و تبیین اهداف و اندیشه‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی توسط صدا و سیما و ... شد.

به گزارش فارس،این نشست در سالن شهید ماژانی استانداری وبا حضور مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر استان برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول