اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته کارگری ستاد دهه فجر مهریز:

حفظ ارزش‌های انقلاب دغدغه اصلی برنامه‌های دهه فجر باشد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته ستاد دهه فجر شهرستان مهریز گفت: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باید دغدغه اصلی کمیته‌ها در برنامه‌های دهه فجر باشد.

حفظ ارزش‌های انقلاب دغدغه اصلی برنامه‌های دهه فجر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدحسین سالاری در جلسه کمیته کارگری شهرستان مهریز در مورد برنامه‌ریزی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: پیروزی انقلاب، نقطه عطف تاریخ ایران است و باید با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط کمیته کارگری ستاد دهه فجر مهریز در سال گذشته افزود: اجرای برنامه‌ها نیاز به همت و تلاش همگانی دارد و باید کمر همت را بست و به یاری هم برنامه‌های با کیفیت و در شأن جامعه کارگری برگزار کنیم.

سالاری خاطرنشان کرد: پاسداری از خون شهدا و حفظ ارزش‌ها باید دغدغه اصلی ما باشد تا بتوانیم جانفشانی‌ها و خدمات نسل‌های گذشته را در راستای حفظ و بقای این انقلاب به نسل حاضر انتقال دهیم که این امر مسئولیت ما را خطیرتر می‌کند.

مسئول دفتر امام جمعه شهرستان مهریزی نیز در این مراسم با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پیروزی انقلاب اظهار داشت: از مسئول کمیته کارگری شهرستان که یکی از کمیته‌های برتر این شهرستان است، تقدیر می‌کنیم و خواستار تداوم این راه هستیم.

حجت‌الاسلام ناصر دهقانی‌زاده عنوان کرد: از باب «کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیته»، ما در مقابل این انقلاب وظیفه داریم و باید همه با کمک یکدیگر سعی و تلاش کنیم تا ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را به نسل چهارم بشناسانیم.

وی افزود: اجرای برنامه‌های شاد و مفرح همراه با کیفیت و کمیت خوب برای خانواده‌های کارگران در این ایام ضروری است.

کارشناس اداره تبلیغات اسلامی مهریز نیز اظهار داشت: تلاش کمیته کارگری شهرستان مهریز قابل تقدیر است زیرا این کمیته در برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی‌ها پیش‌قدم بوده و در سال گذشته نیز در بین 18 کمیته شهرستان به عنوان کمیته برتر شناخته شده است.

مصدق تاکید کرد: این جز تلاش و همدلی اعضای این کمیته در تحقق برنامه‌ها میسر نخواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همایش سرمایه جاودان جزو برنامه‌های مصوب امسال است، ضروری است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی نامیده شده است، کمیته کارگری به طور ویژه به این موضوع پرداخته و همایشی در این زمینه با حضور صاحبان صنایع و کارگران برگزار کند.

نماینده کارفرمایان شهرستان مهریز نیز در این مراسم اظهار داشت: این کمیته در راستای گرامیداشت این ایام هر سال برنامه‌های خوبی را مصوب و اجرا کرده است و انتظار می‌رود همان‌گونه که با حضور خود در این جلسه باعث دلگرمی اعضای کمیته شده‌اند در اجرای برنامه‌های مصوب نیز با در دست گرفتن گوشه‌ای از کار، کمیته کارگری را همراهی کنند.

رمضانی‌‌زاده افزود: غبارروبی گلزار شهدای گمنام، برگزاری جنگ شادی با حضور خانواده کارگران با محوریت اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، شرکت عمران شهرک‌ها و هلال احمر، برگزاری نشست جمعی از صاحبان صنایع و مسئولان ادارات با عنوان سرمایه جاودان، شرکت کارگران همراه با پلاکارد و لباس کار و شرکت در مراسم نماز عبادی سیاسی روز جمعه و همچنین راهپیمایی روز 22 بهمن از دیگر برنامه‌های مصوب ایام دهه فجر است.

انتهای پیام/2464/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول