اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

تبیین اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: تبیین اندیشه‌های حضرت امام (ره) از ضرورت‌های مهم امروز جامعه است.

تبیین اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد رضایی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه فجر در شیراز اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام دهه فجر با هفته وحدت باید جامعه به سمت و سوی شادی برود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ابراز داشت: دین اسلام به مسائل شادی و ایجاد امید در جامعه توجه بسیار کرده است. همچنین دستگاه‌های فرهنگی در سال‌های اخیر به موضوع شادی و نشاط آن‌گونه که باید توجه نکردند.

رضایی اضافه کرد: در سال جاری شاهد تقارن مبارک میلاد پیامبر اکرم (ص) با ایام دهه فجر هستیم که هر دو مناسبت مذهبی و ملی برای مردم ما بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: تقویت همبستگی و وفاق ملی از اولویت‌های مهم برگزاری مراسم در دهه فجر سال جاری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم با محوریت مردمی و ایفای نقش مردم از دیگر اولویت‌های برنامه دهه فجر است.

این مسئول اضافه کرد: دهه فجر عالی‌ترین و مهم‌ترین مناسبت ملی ما است که باید در برگزاری مراسم به این جایگاه توجه شود. همچنین تبیین نقش انقلاب اسلامی در جریان بیداری اسلامی در دنیای اسلام از محورهای برنامه‌های سال جاری است.

رضایی ابراز داشت: بررسی نقش مهم انقلاب اسلامی در باورهای مذهبی مردم از اهداف و برنامه‌های دیگر برگزار کنندگان مراسم در سراسر کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: تبیین نقش انقلاب اسلامی در خودباوری و توجه به ظرفیت‌های بومی از برنامه‌های دیگر سال جاری ستاد بزرگداشت دهه فجر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مطرح کردن جایگاه ولایت فقیه از اولویت‌های دیگر برنامه‌های سال جاری در ایام دهه فجر است.

این مسئول عنوان کرد: در مراسم سال جاری برنامه‌ریزی خاصی صورت گرفته تا در تبلیغات شکلی مراسم نیز شاهد تحول و نوآوری مناسب باشیم.

رضایی در پایان اذعان داشت: ستاد بزرگداشت دهه فجر این ظرفیت را دارد که در طول سال ماهانه تشکیل جلسه دهد و جلسات تنها در ایام نزدیک به دهه فجر شکل نگیرد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول