اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه استان سمنان:

دفاع مقدس سند حقانیت و جاودانگی انقلاب است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: دفاع مقدس سند حقانیت و جاودانگی انقلاب بوده و راهیان نور ظرفیتی برای شناسایی و شناساندن این سند حقانیت است.

دفاع مقدس سند حقانیت و جاودانگی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اسحاق هراسانیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سمنان در خصوص اعزام دانش‌آموزان پسر استان سمنان به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور از جمله حوادثی است که تاریخ هرگز غبار بر روی آن نمی‌نشاند؛ بنابراین باید امانت‏دار این گنجینه عظیم معنوی باشیم.

وی افزود: راهیان نور برنامه فشرده مینیاتوری برای بیان این مسئله است که اکنون در چه شرایط و جنگی قرار داریم و چگونه باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود برای مقابله با دشمن استفاده کنیم و اینکه بدانیم دشمن بنیان‌های فرهنگی و اقتصادی ما را مورد هجمه قرار داده است.

جانشین سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه جوانان تشنه فرهنگ ناب و اصیل اسلامی هستند، تصریح کرد: باید از این فرهنگ ناب و اصیل حفظ کرده و در حقیقت با شهدا، این مدل‌های مجسم مقاومت و ایثار، دانش‌آموزان را آشنا کنیم.

بصیرت یعنی خط درگیری دشمن را تشخیص دادن

جانشین سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اگر امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم، به دلیل فرهنگ عاشوراست و می‌توان گفت که فرهنگ عاشورا محک رفتار ماست و شهدای ایران اسلامی با داشتن شاخص‌های علوی، فاطمی و عاشورایی هر گمراهی را به راه می‌آورند.

هراسانیان بصیرت و آگاهی نسبت در هر زمان و موقعیت را مهم ارزیابی کرد و گفت: بصیرت یعنی خط درگیری دشمن را تشخیص دادن و آتش توپخانه را به جای دشمن به سمت دوست نگرفتن و این بسیار مهم است.

وی با تأکید بر لزوم آشنایی جوانان با صبر و بصیرت افزود: بصیرت مدل مفهومی و آزموده شده‌ای است که می‌توان با آن مقابل دنیا ایستاد.

جانشین سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان همچنین در خصوص اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور گفت: آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت، درک راه شهدا، استفاده از تجربیات به دست آمده در دوران هشت سال دفاع مقدس از جمله مهم‌ترین اهداف اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی است.

انتهای پیام/2249/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول