اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان انار:

دهه فجر بهترین فرصت تبیین وقایع انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان انار گفت: ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای بازگویی و تبیین حوادث و وقایع انقلاب به منظور آگاهی‌بخشی نسل جوان و نوجوان است.

دهه فجر بهترین فرصت تبیین وقایع انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی یکشنبه شب در ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: ایام دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای افرادی است که انقلاب را خوب درک نکرده‌اند و نمی‌دانند این انقلاب چگونه به دست ما رسیده و چه خطراتی دشمنان به آن وارد کردند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه مردم ما همیشه هوشیار و بیدار هستند اما این ایام‌الله بهترین فرصت است که این موارد را به جوانان بازگو کنیم و تا زمانی که دست ملت در دست ولایت فقیه باشد هیچ دشمنی نمی‌تواند کوچک‌ترین ضربه‌ای به این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی وارد کند.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه با همدلی و همفکری، ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال را باشکوه‌تر برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: باید نقاط قوت و ضعف را دنبال که بتوانیم مشکلات گذشته را جبران کنیم.

مجید اعتمادی فرماندار انار نیز با تبریک حلول ماه مبارک ربیع‌الاول از اعضای ستاد دهه فجر خواست تا برنامه‌های دهه فجر را طوری برگزار کنند که نشاط و شادابی بیشتر و حضور چشم‌گیر مردم را شاهد باشیم.

وی گفت: امیدواریم که امسال برنامه‌های متنوع و آنچه که در شأن انقلاب اسلامی است اجرا شود و باید در این ایام نگاه ویژه‌ای به مناطق روستایی شود.

اعتمادی خواستار برگزاری جلساتی با دهیاران و شوراها شد و گفت: دهه فجر از ویژگی‌های خاصی برخوردار است و دشمنان برنامه‌های ما را دنبال می‌کنند و ما باید مراسم را تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین نقش و جایگاه رهبری و ولایت فقیه در نظام اسلامی است.

انتهای پیام/80021/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول