اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب تبیین شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: با توجه به نزدیکی ایام‌الله دهه فجر باید تلاش شود نقش فعال دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب و دوران هشت ساله دفاع مقدس تبیین شود.

نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: باید مسئولان تمام تلاش خود را به کار ببرند تا دانش‌آموزان در کنار مسائل آموزشی مسائل دینی و مذهبی را به خوبی فراگیرند، در این راستا نقش معاونت پرورشی و مربیان پرورشی بسیار ظریف‌تر است.

وی بیان داشت: با توجه به نزدیکی ایام‌الله دهه فجر باید تلاش شود دانش‌آموزان با نقش ولایت و رهبری در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین وقایع دوران انقلاب بیشتر آشنا شوند و با برگزاری نمایشگاه‌های عکس ویژه، نقش فعال دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب و دوران هشت ساله دفاع مقدس تبیین شود.

فرماندار کوهبنان خواستار برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی با مساعدت آموزش و پرورش شد و افزود: در این راستا باید از کسانی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهم و برجسته‌ای داشته‌اند، بهره برد.

متقی بیان داشت: باید سعی و تلاش آموزش و پرورش بر این باشد که استعداد دانش‌آموز بعد از فراغت از تحصیل کشف و هنر و حرفه‌ای در بازو داشته باشند تا به دنبال کار دولتی نباشند و این عمل هم بار مالی دولت را کاهش می‌دهد و هم جوانان ما را از سردرگمی پس از تحصیل نجات می‌دهد.

احمد نیکخواه دبیر شورای آموزش و پرورش کوهبنان گفت: با توجه به در پیش بودن ایام‌ا‌لله دهه فجر باید به این نکته توجه کرد که علاوه بر برگزاری جشن و تزئینات مدارس با حضور در جمع دانش‌آموزان و تبیین اهداف انقلاب اسلامی دستاوردهای آن را نیز برای نسل جدید بازگو کرد.

وی شرکت گسترده دانش‌آموزان در مراسم روز 22 بهمن، نواختن زنگ انقلاب در مدارس در روز 12 بهمن همزمان با لحظه ورود حضرت امام (ره)، نصب پرچم و پلاکارد در سر در مدارس، برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی و نقاشی در مدارس، غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز و ... را از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر بیان کرد.

انتهای پیام/80012/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول