اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر ورنامخواست:

تبیین دستاوردهای انقلاب نیازمند برگزاری برنامه دهه فجر است

خبرگزاری فارس: شهردار شهر ورنامخواست گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران ضرورت اصلی برگزاری برنامه دهه فجر است.

تبیین دستاوردهای انقلاب نیازمند برگزاری برنامه دهه فجر است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، اردشیر محمدی صبح امروز با اشاره به فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جمع مردم این شهر اظهار کرد: همه ملت ایران در این انقلاب سهم دارند و باید تلاش شود با پرداختن به ارزش‌های انقلاب پویایی و نشاط و مشارکت اجتماعی را در جامعه زنده نگه داشت.

وی شکل‌گیری، پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی را بر پایه ایثار و از خودگذشتگی دانست و تصریح کرد: موفقیت‌های انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است.

شهردار ورنامخواست با اشاره به دستاوردهای مهم و بزرگ انقلاب اسلامی ایران گفت: استقلال، آزادی و جمهوی اسلامی از بزرگ‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی ایران است، چرا که قبل از آن حکومت ایران وابسته به بیگانگان بود.

وی در ادامه ایمان به خدا، رهبری حضرت امام خمینی (ره) و وحدت و یکپارچگی مردم را از مؤلفه‌های اصلی پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: با گذشت زمان و با توجه به مسایل سیاسی پیش آمده در برخی کشورهای جهان نقش رهبری امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در پایداری و استواری انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن کاملا مشهود و ملموس است.

محمدی گفت: دهه فجر فرصتی است تا همه ما بتوانیم بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبری تجدید پیمان کنیم و برگزاری مراسم‌های مختلف با کیفیت مناسب می‌تواند در تبیین اهداف انقلاب اسلامی مؤثر باشد و نشان دادن ما هیت و اهداف راهبردی انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب ضرورت اصلی برگزاری برنامه‌های دهه فجر است.

وی در پایان تاکید کرد: ضروری است با تلاش همگان این حماسه بزرگ تاریخ را همیشه زنده نگهداریم و در برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی کوشا و حضور یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری داشته باشیم.

انتهای پیام/63013/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول