اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد فارس:

برنامه‌های آغاز دهه چهارم انقلاب کلیشه‌ای نباشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: برای برگزاری آیین‌های گرامیداشت آغاز دهه چهارم انقلاب نباید به برنامه‌ها و اقدامات کلیشه‌ای اکتفا کرد.

برنامه‌های آغاز دهه چهارم انقلاب کلیشه‌ای نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد همتی بوشهری بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته‌های 26 گانه ستاد دهه فجر فارس با نماینده ولی فقیه در این استان، اظهار داشت: برخی از شهرهای استان فارس، تاثیر جدی در روند پیروزی انقلاب اسلامی داشتند که در این راستا باید به جایگاه تمام شهرستان‌ها توجه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: به عنوان نوآوری می‌توان مجموعه اقدامات مردم و روحانیت در این شهرها را در قالب تهیه یک برنامه به اطلاع مردم استان فارس رساند.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در هر صنف و حوزه باید در برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر به جدیت دنبال شود، تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با آمار و ارقام برای مردم بیان شود.

این مسئول ادامه داد: موفقیت‌ها و دستاوردهای عمرانی باید گفته شود تا مردم از روند توسعه و پیشرفت در انقلاب اسلامی مطلع شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اضافه کرد: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان و منتقدان حکومت دینی است.

همتی‌‌بوشهری ادامه داد: به تبع این امر، تاثیرگذاری دین و مدیریت ولی فقیه در جامعه برای همگان از جمله نسل جوان و دانشگاهی به‌خوبی تبیین و روشن می‌شود.

وی در این راستا از رسانه‌های فعال در استان فارس خواست که در ایام‌الله مبارک فجر، ستونی ویژه به تشریح و تبیین دستاوردهای تاریخ انقلاب اسلامی و حرکت‌های تاریخی مردم این استان اختصاص دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس همچنین با تاکید بر ضرورت معرفی شخصیت‌های بزرگ این استان که در روند انقلاب تاثیرگذار بوده‌اند، اذعان داشت: معرفی این شخصیت‌ها، نسل جوان را به تفکر و اندیشه پیرامون تاریخ انقلاب وا می‌دارد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول