اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

دشمنان انقلاب طعم شکست را در انتخابات می‌چشند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار‌ کرمان گفت: دشمنان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده طعم شکست را می‌چشند.

دشمنان انقلاب طعم شکست را در انتخابات می‌چشند

جواد کمالی امروز در حاشیه سفر به شهرستان کوهبنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از نظر امنیتی استان کرمان در شرایط مطلوبی قرار دارد و آمارهای موجود و مقایسه با سال‌های گذشته نشان‌دهنده این مسئله است.

وی ابراز داشت: در گذشته نه چندان دور به دلیل شرایط وجود ناامنی‌های استان‌، کرمان در لیست سیاه گردشگری بین‌المللی قرار داشت که به فضل خداوند امروز راه برای بازدید تمام‌ توریست‌ها و گردشگران بین‌المللی باز شده است. 

کمالی عنوان کرد:‌ همین جو امنیتی سبب شده که میزان سرمایه‌گذاری در شرایط سخت تحریم و جنگ اقتصادی در استان کرمان افزایش یابد به گونه‌ای که‌ طی دو سال گذشته حدود 15 میلیارد تومان در استان کرمان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی بیان داشت: امروز شورای تامین استان و شهرستان‌ها با همه توان و اتحاد و انسجام در راستای استقرار امنیت تلاش می‌کنند و در این زمینه علاوه بر تلاش مسئولان همکاری و مشارکت مردم نباید فراموش شود.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار‌ کرمان‌ با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه سال آتی گفت‌: ‌بزرگ‌ترین اتفاق سیاسی یک کشور در دنیا برگزاری انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب سعی دارند که در ابتدا انتخابات برگزار نشود و اگر موفق نشدند، تلاش خود را بر حضور کمرنگ مردم بگذارند.

‌کمالی ابراز داشت: دشمنان تمام افکار خود را به این سمت سوق داده‌اند که اگر انتخابات با حضور پرشکوه مردم برگزار شد، همچون سال 88 فتنه ایجاد کنند تا انتخابات و حضور مردم را زیر سئوال ببرند.

وی خاطرنشان کرد: با این شیطنت و برنامه‌ریزی دشمنان یقین داشته باشند، ملت ایران‌ بار دیگر در خرداد ماه‌ 92 با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان مستکبران می‌زند و به دشمنان اسلام و انقلاب‌ و فریب‌خوردگان سیاسی هرگز اجازه نمی‌دهند که فتنه سال 88، تکرار شود. 

انتهای پیام/80012/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول