اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

انقلاب ایران پایان‌بخش عصر چپاول سرمایه‌های ملی بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: با ظهور انقلاب اسلامی ایران عصر بی‌عدالتی و چپاول سرمایه‌های ملی به پایان رسید.

انقلاب ایران پایان‌بخش عصر چپاول سرمایه‌های ملی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام عباس هاشمی ظهر امروز در نشست رؤسای کمیته‌های 13 گانه ستاد برگزاری دهه مبارک فجر اراک اظهار داشت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی خاک ایران به محل چپاولگری سرمایه‌های ملی از سوی کشورهای استعمارگر تبدیل شده بود، اما با پیروزی انقلاب دست چپاولگران برای همیشه از خاک کشور کوتاه شد.

وی تصریح کرد: ظهور انقلاب اسلامی ایران موجب پایان یافتن عصر بی‌عدالتی و چپاول سرمایه‌های ملی از یک سو و سعادت، عدالت و رشد از سوی دیگر شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز به الگو و سرمشق سایر کشورها تبدیل شده است، گفت: یکی از عوامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیروی مردم از ولایت فقیه بود و امروز باید از ولایت فقیه و حاکمیت ارزش‌های اسلامی به عنوان اساس و محور انقلاب اسلامی یاد کرد.

هاشمی ادامه داد: نقش رهبری امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی مهم و غیر‌قابل انکار است، امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نقش بسیار مهم و کلیدی بر عهده دارد.

وی در ادامه بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌ برنامه‌های دهه مبارک فجر تاکید کرد و گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران یادآور سلحشوری‌ها و پایمردی‌های ملت ایران به رهبری امام راحل است و برنامه‌های این ایام باید هر سال با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

انتهای پیام/87003/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول