اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد اسلامی همدان:

6جشنواره سی و چهارمین سالگرد انقلاب را در همدان جشن می‌گیرد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی ـ هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری شش جشنواره در سی و چهارمین سالگرد انقلاب در همدان خبر داد.

6جشنواره سی و چهارمین سالگرد انقلاب را در همدان جشن می‌گیرد

هادی فیض‌منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری هفدهمین جشنواره ادبی در شهرستان کبودراهنگ خبر داد و اظهار داشت: موضوعات و محورهای جشنواره شامل بخش آزاد و ویژه است که بخش ویژه شامل موضوعات پیامبر اعظم(ص)، ایثار و شهادت، نماز و نیایش و شعار سال 91 بوده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی فجر در همدان اظهار کرد: پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر به صورت استانی برگزار می‌شود، که گروه‌های برتر در جشنواره حضور می‌یابند.

معاون فرهنگی ـ هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطر نشان کرد: در ایام دهه فجر جشنواره مشاعره فجر در شهرستان بهار، جشنواره شعر فجر در اسدآباد، جشنواره عکس و کاریکاتور در همدان و جشنواره هنرهای تجسمی در ملایر از دیگر جشنواره‌هایی است که در استان همدان برگزار می‌شود.

وی از اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در همدان اذعان کرد: فیلم‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فجر از 12 تا 21 بهمن ماه در همدان اکران می‌شود.

فیض‌منش با اشاره به برگزاری جنگ‌های شادمانه در مجتمع‌های فرهنگی ـ هنری یادآور شد: نمایشگاه عکس کتاب و مطبوعات نیز در دهه فجر در مجتمع‌های فرهنگی ـ هنری گشایش می‌یابد.

وی به جشن‌های فرهنگی در کانون‌های مساجد اشاره کرد و گفت: در دهه فجر 34 جشن در 34 کانون مساجد برگزار می‌شود که میزبان نوجوانان و جوانان در این ایام است.

معاون فرهنگی ـ هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان یادآور شد: در روزهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عصر شعر در انجمن‌های ادبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89003/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول