اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

گفتمان انقلاب در مدارس استان زنجان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: گفتمان انقلاب همزمان با ایام دهه فجر در مدارس استان زنجان برگزار می‏شود.

گفتمان انقلاب در مدارس استان زنجان برگزار می‏شود

یوسف امام‌لو امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: گرایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ایام دهه فجر با تمرکز جدی به برنامه‏های حوزه جوانان است.

وی با اشاره به اینکه تثبیت و تبیین موضوع صدور انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، خاطرنشان شد: با توجه به اینکه خاستگاه انقلاب اسلامی ایران مساجد و هیئت‏های مذهبی با حضور مردم بوده‏اند، در ایام دهه فجر به این موضوعات پرداخته می‏شود.

 

*برگزاری نشست تخصصی در دهه فجر در زنجان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برگزاری نشست تخصصی، گردهمایی و جلسات با حضور اساتید برجسته از مهم‏ترین برنامه‏های این اداره کل در ایام دهه فجر است، تصریح کرد: گفتمان انقلاب نیز در مدارس استان زنجان برگزار می‎شود.

وی با اشاره به تولیداتی در حوزه جوانان به زبان انگلیسی و توزیع آن برای قشر ویژه‏ای، یادآور شد: هدف از این تولیدات فرهنگی گام برداشتن در زمینه ترویج و توسعه معارف دینی است.

*برگزاری نشست تخصصی در دانشگاه‏های استان زنجان

امام‌لو با بیان اینکه برگزاری نشست تخصصی در دانشگاه‏های استان زنجان از جمله برنامه‏های پیش‏بینی شده توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان به مناسبت دهه فجر به شمار می‏رود، اضافه کرد: از برنامه‏های ابتکاری محلات و مساجد استان نیز حمایت مالی و معنوی می‌کنیم.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول