اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری آئینی

مدیرکل جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قزوین برگزار شد.

مدیرکل جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مراسم که امروز با حضور اسدالله عباسی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار، رفاه، حجت‌الاسلام حسینی، رجب رحمانی و داوود محمدی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، جمشیدی‌ها رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و طاهرخانی معاون سیاسی امنیتی استاندار در سالن دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، علی ایمانی مدیر این اداره‌کل جای خود را به فردین بابایی واگذار کرد.

در این مراسم علی ایمانی مدیرکل سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در هر استانی که فعالیت داشته است، دل خود را در میان مردم آن استان جا گذاشته، عنوان کرد: در همه سال‌های مدیریت خود تلاش کردم تا بتوانم تعامل خوبی با دیگر دستگاه‌ها داشته باشم که این امر موجب ارتقای موفقیت‌های ما در این حوزه شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه کارهای وی در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان با همدلی و همکاری پیش می‌رفت، اضافه کرد: این بسترسازی مناسب و مدیریت مشاورتی موجب شد تا خروجی و نتیجه تلاش‌های مجموعه ما به خوبی خود را نشان دهد.

ایمانی افزود: مشاوره‌های دستگاه‌های دولتی برای خدمات بهتر بسیار خوب بود و روابط کاری بدون اختلاف نظر در استان جلو می‌رفت و ما تا آنجا که توانستیم تلاش کردیم مشکلات جامعه کارگری را به حداقل برسانیم.

در این مراسم فردین بابایی مدیرکل جدید اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از مهم‌ترین هدف‌های خود را در قبال این مسئولیت را اشتغال مولد و سازنده برشمرد و گفت: این اهداف مهم با کمک دستگاه‌های دیگر به نتیجه خواهد رسید.

وی با نگرش به شخصیت نیروی کار و ارزیابی آن افزود: توسعه نیروی کار و نگاه درست به کارگر از جمله وظایف مهم در این دستگاه دولتی است که به طور حتم این شاخصه در دستور کار مدیریت قرار خواهد گرفت.

بابایی یکی از معضلات سیستم اداری را نگاه به پروژه‌های زمان‌بر و صرف هزینه‌های مناسب دانست و افزود: اگر قرار است هزینه‌ای ظرف مدت دو ماه به دست کارفرما برسد بهتر این است که این هزینه‌ها در بهترین زمان ممکن و سر وقت داده شود تا موجب وقفه در کار نشود.

انتهای پیام/77004/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول