اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد خبر داد

بهره‌برداری از ده‌ها طرح کشاورزی و تعاونی در خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: همزمان با ایام سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ده‌ها طرح در زمینه‌های کشاورزی، تعاونی و خدماتی در سطح شهرستان خلیل‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ده‌ها طرح کشاورزی و تعاونی در خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده ظهر امروز در جمع مردم روستای کلاته شادی از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: امروز همه مسئولان نظام دلشان برای خدمت می‌تپد و هیچ انگیزه‌ای جز خدمت به مردم ندارند.

مرادزاده که به همراه تنی چند از رؤسای دستگاه‌های اداری خلیل‌آباد با هدف ده‌گردشی و بازدید از طرح‌های خدماتی دولت از نزدیک به این روستا سفر کرده بود، در جمع مردم و اعضای شورای این روستا در سخنانی افزود: طرح‌ هادی روستای کلاته شادی با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده است که عملیات ساخت آن در دست اقدام است.

وی همکاری مردم را در اجرای طرح‌های خدماتی امری ضروری دانست و گفت: دهیار و شورای اسلامی باید در روند امور کارهای خدماتی روستا با دستگاه‌های ذی‌ربط همکاری کنند که سرعت کارها بیشتر شود.

در این جلسه علی نصیری مدیر جهاد کشاورزی خلیل‌آباد در پاسخ به سؤال کشاورزان در تامین کود شیمیائی مزارع اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت کاهش استفاده از کودهای شیمیائی در مزارع و باغات است که کمبودها، ناشی از سیاست دولت است. وی افزود: استفاده از کودهای عالی از جمله ورنی کمپوست در حال حاضر مورد تاکید است که کشاورزان باید رو به کودهای محلی آورند.

نصیری گفت: از سال جاری باید هر سال 30 درصد کاهش مصرف کود شیمیائی در کشور داشته باشیم و همچنین کشاورزان با استفاده از مواد عالی به برداشت محصولات اورگانیت یعنی برداشت محصول بدون استفاده از سم و کود شیمیائی اقدام کنند.

وی مبنای کشاورزی را رو به سمت کشاورزی در قالب دانش محوری ذکر کرد و ادامه داد: در این جلسه رؤسای اداره ورزش و جوانان، بنیاد مسکن، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بخشدار این بخش به سؤالات اهالی پاسخ گفتند و مطالبی را ایراد کردند.

انتهای پیام/70004/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول