اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان خبر داد

اجرای 13 هزار واحد مسکن مهر تعاونی در فولاد‌شهر

خبرگزاری فارس: معاون امور تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: 13‌هزار واحد مسکن مهر تعاونی در فولاد‌شهر اصفهان در حال اجرا بوده و این پروژه از بزرگ‌ترین پروژه‌های مسکن مهر تعاونی استان است.

اجرای 13 هزار واحد مسکن مهر تعاونی در فولاد‌شهر

علیرضا تیغ‌ساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه متقاضیان پروژه‌های مسکن مهر باید دارای چهار شرط باشند، اظهار کرد: تأهل و یا سرپرست خانواده بودن، عدم استفاده از امکانات و یا وام مسکن دولتی، نداشتن مسکن ملکی و داشتن پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد نظر از این شرایط است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز ورود افراد متقاضی به پروژه‌های مسکن مهر بخش تعاونی در شهر‌های با ظرفیت خالی امکان‌پذیر است، اضافه کرد: در برخی از شهر‌های استان به دلیل انصراف اعضای تعاونی‌های مسکن مهر و یا نداشتن برخی از این افراد از شرایط برخورداری از مسکن مهر تعاونی ظرفیت‌های خالی وجود دارد.

معاون امور تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: اما در حال حاضر ثبت‌نام عمده و فراگیر برای شرکت در پروژه‌های مسکن مهر بخش تعاونی استان صورت نمی‌گیرد و ثبت‌نام افراد برای برخورداری از پروژه‌های مسکن مهر در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه و از طریق سایت مسکن انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در برخی از شهر‌های استان امکان پذیرش اعضای جدید در زمینه پروژه‌های مسکن مهر بخش تعاونی وجود دارد، ادامه داد: اما در بخشی از شهر‌های استان این امکان وجود ندارد.

تیغ‌ساز با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت‌های خالی در پروژه‌های مسکن مهر فولاد‌شهر وجود دارد، تاکید کرد: 13‌هزار واحد مسکن مهر تعاونی در فولاد‌شهر اصفهان در حال اجرا بوده و این پروژه از بزرگ‌ترین پروژه‌های مسکن مهر تعاونی استان است.

وی با بیان اینکه متقاضیانی که ساکن شهر‌های اصفهان، فلاورجان، نجف‌آباد و شهرستان لنجان باشند می‌توانند وارد پروژه مسکن مهر بخش تعاونی فولاد‌‌شهر شوند، افزود: در برخی از شهر‌های استان مانند کاشان، شاهین‌شهر، مبارکه، نجف‌آباد، نائین، خمینی‌‌شهر، اردستان، تیران و کرون و نطنز ظرفیت خالی برای ورود متقاضیان در پروژه‌های مسکن مهر بخش تعاونی وجود ندارد.

معاون امور تعاون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: در حال حاضر نیز برخی از شهر‌های دیگر استان نیز مانند گلپایگان، فریدن، سمیرم، خوانسار و فریدون‌شهر ظرفیت‌های محدودی برای ورود متقاضیان به پروژه‌های مسکن مهر بخش تعاونی وجود دارد.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول