اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی خبر داد

به‌کارگیری سامانه‌های تزریق مواد گندزدا به صورت هوشمند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: به زودی به‌کارگیری سامانه‌های تزریق مواد گندزدا به‌صورت هوشمند در شرکت آب و فاضلاب استان راه‌اندازی می‌شود.

به‌کارگیری سامانه‌های تزریق مواد گندزدا به صورت هوشمند

مجید آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به کنترل کیفیت آب آشامیدنی در شبکه‌های توزیع آب و مخازن، اظهار داشت: این اقدامات شامل کفایت اندازه‌گیری کلیه عامل‌های کیفی برای اطمینان از سلامت آب در محل مصرف، توسعه و به‌کارگیری نرم‌افزارهای کنترل کیفی، تثبیت شاخص‌های میزان درصد مطلوبیت کلر باقیمانده و میکروبی در حد مطلوبیت و ... است.

وی با بیان اینکه آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت آب شامل ایجاد و توسعه آزمایشگاه‌های تخصصی و آزمایشگاه سیار برای پوشش کامل آزمون‌ها مطابق استاندارد در حال فعالیت هستند،تصریح کرد: افزایش توانمندی آزمایشگاه‌ها و خرید تجهیزات پیشرفته، افزایش توان تخصصی پرسنل و اخذ گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی تاثیر بسیار خوبی بر مطلوبیت آب شرب در آذربایجان‌غربی دارد.

آقازاده به سامانه‌های گندزدایی آب آشامیدنی در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: توسعه روش‌های نوین گندزدایی و تدوین برنامه‌های آموزشی کاربردی برای بهره‌برداران از سامانه‌های گندزدایی در دست اقدام است.

وی ادامه داد: به‌کارگیری سامانه‌های تزریق مواد گندزدا به صورت هوشمند و ایجاد تله‌متری و تله‌کنترل از برنامه‌های آینده شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی برای بهبود کیفیت آب آشامیدنی استان است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی افزود: از برنامه‌های آینده هیئت دولت تلاش برای یافتن منابع مالی مضاعف بخش خصوصی به منظور اجرای کلیه پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی به طریق فاینانس و bot است.

انتهای پیام/61010/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول