اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آب و فاضلاب شرق استان تهران خبر داد

پایان عملیات ایجاد تأسیسات آبرسانی و فاضلاب در پردیس

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: عملیات ایجاد تأسیسات آبرسانی و شبکه جمع‏آوری فاضلاب سایت‏های توسعه‏گر و ساتراب در شهر جدید پردیس به پایان رسید.

پایان عملیات ایجاد تأسیسات آبرسانی و فاضلاب در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی آبفای شرق استان تهران، سیدمجید صالحی از اتمام عملیات ایجاد تأسیسات آبرسانی و شبکه جمع‏آوری فاضلاب سایت‏های توسعه‏گر و ساتراب واقع در فاز سه شهر جدید پردیس خبر داد.

وی اظهار داشت: پروژه‏های توسعه‏گر و ساتراب از پروژه‏های مسکن مهر به منظور احداث 968 واحد مسکونی و پذیرش جمعیت 3 هزار و 484 نفر پیش‏بینی شده است.

صالحی افزود: برای آبرسانی به این پروژه‏ها با توجه به مطالعات جامع انجام شده، این منطقه زیرپوشش مخزن شماره شش شهر جدید پردیس قرار دارد که برای آبرسانی به آن علاوه بر احداث ایستگاه پمپاژ جنب مخزن شماره پنج، احداث خط انتقال از مخزن شماره پنج به مخزن شماره شش به قطر 400 میلی‏متر از جنس چدن داکتیل و به طول حدود یک‏هزار و 500 متر نیز اجرا شده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران ادامه داد: تأمین آب آشامیدنی مورد نیاز ساکنان مسکن مهر زیرپوشش یکی از اهداف و اولویت‏های برنامه کاری این شرکت است.

صالحی گفت: طول کل شبکه توزیع در این محدوده 3 هزار و 600 متر بوده که با هزینه‏ای بالغ بر 4 هزار و 500 میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی 100 درصد به مرحله اجرا در آمده است.

وی ایجاد مسکن مهر را زمینه‏ای فراهم شده برای اشتغال و چرخه اقتصاد دانست و اظهار داشت: سرپناه یکی از مهم‏ترین بخش‏هایی است که بشر در همه دوران به آن نیاز داشته و برای فراهم کردن آن تلاش می‏کند؛ بنابراین این شرکت تمام سعی و تلاش خود را بر هر چه سریع‏تر به پایان رساندن طرح‏های آبرسانی به این طرح عظیم ملی به کار می‏بندد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران خاطرنشان کرد: کل مبلغ هزینه شده توسط این شرکت برای آبرسانی به این مناطق، 17 هزار میلیون ریال است.

انتهای پیام/2568/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول