اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی اعلام کرد

استفاده از تمام امکانات آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی برای توسعه

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: از تمام امکانات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی برای توسعه شرکت استفاده می‌کنیم.

استفاده از تمام امکانات آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی برای توسعه

مجید آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به برنامه‌های هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: خصوصی‌سازی و واگذاری سهام، اصلاح ساختار مالی، اصلاح ساختار نیروی انسانی، ارتقای فن‌آوری و بهبود روش‌ها در شرکت از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری برای تحقق اهدافی همچون «همت مضاعف و کار مضاعف» «اصلاح الگوی مصرف» و «جهاد اقتصادی» و قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و همچنین ارائه خدمات به مساکن مهر خاطر نشان کرد: اقدامات بسیار مفیدی در این زمینه انجام گرفته است.

آقازاده با بیان اینکه با کاهش هزینه‌ها، سرعت در اجرا، شفاف سازی و افزایش بهره‌وری در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گام بلندی برای تحقق شعار وزارت نیرو برداشته‌ایم، تصریح کرد: در این راستا مهندسی مجدد و استفاده از تکنولوژی نوین در طراحی و اجرای پروژه‌های آب بررسی و مطالعه می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی افزود: بازنگری و اصلاح نمودار ساختار سازمانی شرکت، اجرای برنامه‌های مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در تأسیسات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی از برنامه‌های در دست مطالعه شرکت است.

وی بر لزوم بهبود راندمان و افزایش کیفیت محصولات شرکت و همچنین ارتقای شاخص‌های کیفی پساب تصفیه‌خانه‌های فاضلاب تاکید کرد و اذعان داشت: برای این منظور استفاده از روش‌های نوین تصفیه اجتناب‌ناپذیر است.

آقازاده به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و در جریان تکمیل اشاره کرد و متذکر شد: برای توسعه شبکه آب و فاضلاب در آذربایجان‌غربی و پیشرفت کمی و کیفی آن تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باید توسط کارشناسان در کمترین زمان ممکن انجام شود.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول