اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار مازندران خبر داد

راه‌اندازی شعبه آب و فاضلاب روستایی در عباس‌آباد مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: شعبه امور آب و فاضلاب روستایی در عباس‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی شعبه آب و فاضلاب روستایی در عباس‌آباد مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب فاضلاب روستایی مازندران، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران به منظور پیگیری و حل مشکلات آب شرب روستایی در فرمانداری عباس‌آباد حضور یافت و پاسخگوی مردم این شهرستان بود.

محمدحسین برزگر در حاشیه این دیدار با اشاره به ضرورت راه‌اندازی و تاسیس شعبه آب و فاضلاب روستایی اظهار داشت: با راه‌اندازی این شعبه در حل مشکلات آبرسانی مردم روستاهای این شهرستان تسریع می‌شود.

وی افزود: به موجب این امر روستاهایی که قابلیت تحت پوشش قرار گرفتن شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران را داشته باشند، تحویل گرفته خواهند شد.

برزگر شهرستان عباس‌آباد را دارای 44 روستا عنوان کرد و گفت: 39 روستا در این شهرستان بالای 20 خانوار جمعیت دارند که همه روستاها دارای آب هستند و تعدادی نیز تحت پوشش شرکت قرار دارند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران با اشاره به 9 پروژه پیشنهادی اجرای عملیات آبرسانی روستایی در شهرستان عباس‌آباد افزود: 14 هزار و 600 میلیون ریال اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها در سال‌ جاری پیشنهاد دادیم که 348 میلیون ریال مصوب شد و تاکنون 14 درصد از این مبلغ اختصاص یافت.

وی با تاکید بر توجه به منابع آبی مطلوب در بستر رودخانه نک‌رود و درخواست فرمانداری، بخشداران و شورای شهرستان مبنی بر پیش‌بینی آب شرب برای روستاهای شهرستان عباس‌آباد، دستور انجام مطالعات تکمیلی بر روی این رودخانه را داد و گفت: با انجام مطالعات و اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع، آب شرب هفت روستای این شهرستان تامین می‌شود.

برزگر در پیگیری و بررسی مشکلات آب شرب روستایی شهرستان عباس‌آباد دستور مساعدت در واگذاری مخزن پلیمری و لوله آب را داد.

انتهای پیام/86003/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول