اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد مطرح کرد

ابلاغ اعتبار 13.5میلیارد تومانی آب شرب استان یزد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان یزد از ابلاغ اعتبار 13.5میلیارد تومانی برای آب شرب شهری و روستایی خبر داد.

ابلاغ اعتبار 13.5میلیارد تومانی آب شرب استان یزد

غلامرضا برزگری در حاشیه کارگاه آموزشی مدیریت بحران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با بیان اینکه اعتبارات خاصی در سال 91 در زمینه حوادث ابلاغ نشده است، اظهار داشت: تنها اعتباری که در زمینه حوادث غیرمترقبه به استان ابلاغ شده است فقط در رابطه با آب شرب اعم از فاضلاب شهری و روستایی و منطقه‌ای است.

وی با اشاره به بارندگی‌های مناسب امسال و افزایش چشمگیر آن نسبت به میانگین بلندمدت در زمان مشابه افزود: متوسط بارندگی استان یزد 40 میلی‌متر بوده است که گرچه خساراتی هم به همراه داشته اما آثار مثبت آن بیشتر قابل توجه است.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به اثرات خشکسالی‌های سال‌های اخیر تصریح کرد: بحران‌های خشکسالی و کاهش آب‌های زیر زمینی به ویژه آب چاه‌ها در سال‌های گذشته با این مقدار بارندگی در یکسال جبران نخواهد شد .

برزگری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع آمادگی و پیشگیری و پیش‌بینی در مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه بیان کرد: در این راستا برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهم‌ترین مسئله‌ای است که موجب کاهش خسارات جانی و مالی در حوادث طبیعی می‌شود.

وی افزود: در شش ماهه اول سال، 11 دوره کلاس آموزشی مدیریت تخصصی برای مدیران میانی و پایه اصلی استان و شهرستان این کلاس‌ها برگزار شده است.

برزگری با بیان اینکه نخستین دوره آموزشی شهرستان‌ها در بافق در حال برگزاری است، عنوان کرد: این کارگاه با عنوان مدیریت بحران و راه‌های پیشگیری و حوادث خاص برای کارمندان و افرادی که در حوادث نقش عملیاتی دارند، برگزار شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: تاکنون بیش از 550 نفر از مدیران در سطح استان در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند که امیدواریم آموزش‌ها در همه شهرستان‌ها و در سطح مدیران توسعه یابد.

انتهای پیام/2464/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول