اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آب و فاضلاب بهشهر خبر داد

اصلاح 1300 متر شبکه آب شرب در بهشهر

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب بهشهر گفت: به منظور حفظ و توسعه کیفیت و کمیت آب شرب در بهشهر بیش از 1300 متر توسعه و اصلاح شبکه انجام و 400 فقره انشعاب آب استانداردسازی شد.

اصلاح 1300 متر شبکه آب شرب در بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، غلامرضا زارع اشرفی با اشاره به اینکه 2500 کنتور خراب آب در بهشهر شناسایی شده است اظهار داشت: تاکنون 460 فقره از این کنتورها تعویض شده است.

مدیر آب و فاضلاب بهشهر با تأکید بر اینکه برای تعویض کنتور بالغ بر 210 میلیون ریال هزینه شده است گفت: دلیل اجرای این طرح کاهش هدررفت آب، صرفه‌جویی در مصرف آن و ارتقای رضایتمندی مشترکان است.

مدیر آب و فاضلاب بهشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های آبرسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: باید تلاش کرد تا با اختصاص و به‌کارگیری ابزار نوین گامی مؤثر در راستای توسعه‌ طرح‌های آبرسانی برداشت.

وی افزود: امور آب و فاضلاب منطقه بهشهر با داشتن 23 حلقه چاه، 387 کیلومتر شبکه آبرسانی، 98 کیلومتر خط انتقال، 625 لیتر در ثانیه تولید آب و 30 هزار متر مکعب مخازن ذخیره 363 هزار مشترک آب در شهرهای بهشهر، رستمکلا و خلیل شهر خدمات‌رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: اجرای قانون و فراهم نمودن رضایت مردم از مهم‌ترین اهداف آبفای بهشهر در بحث خدمت‌رسانی است.

زارع اشرفی از بهسازی و مهندسی مجدد 4 حلقه چاه با هدف افزایش، تامین و توزیع آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای شهروندان بهشهری خبر داد و افزود: با اجرای این طرح 65 لیتر در ثانیه به تأمین آب این شهرستان اضافه شده است.

مدیر آب و فاضلاب بهشهر با بیان اینکه در راستای جلوگیری از هدر رفت آب، 8 الکترو پمپ و 4 تابلوی برق و 7 دستگاه کنتور آلتراسونیک  تعویض و نصب شده است تصریح کرد: این طرح با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال انجام گرفته است.

وی از خرید و تجهیز دو حلقه چاه به منظور افزایش ظرفیت تأمین آب در این شهرستان خبر داد و افزود: برای اجرای این طرح یک میلیارد و 810 میلیون ریال هزینه صرف شده است.

مدیر آب و فاضلاب بهشهر با بیان اینکه به منظور حفظ و توسعه کیفیت و کمیت آب شرب در بهشهر بالغ بر 1300 متر توسعه و اصلاح شبکه انجام و 400 فقره انشعاب آب استانداردسازی شد به لزوم بهینه‌سازی فرآیند تولید، توزیع و مصرف آب اشاره کرد و افزود: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 7200 میلیون ریال در بهشهر انجام شده است.

زارع اشرفی اظهار داشت: اجرای این گونه پروژه‌ها در کاهش هدر رفت و بهره‌برداری همشهریان از آب با کمیت و کیفیت بهتر بسیار مؤثر است.

وی از خرید یک دستگاه بیل مکانیکی سال 91 به ارزش 2 میلیارد ریال و خرید زمین برای حفر یک حلقه چاه به ارزش 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این حلقه چاه در شهرستان بهشهر و به جهت افزایش آب شرب تولیدی این شهر اجرا شده است.

مدیر آب و فاضلاب بهشهر از بهره‌برداری 1200 متر اصلاح و توسعه شبکه و استانداردسازی 200 فقره انشعاب آب در خلیل‌شهر خبر داد و اضافه کرد: برای اجرای این طرح 200 میلیون ریال هزینه صرف شده است.

زارع اشرفی از احداث مخزن 600 مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ به ارزش 10 میلیارد ریال در خلیل‌شهر خبر داد و افزود: هدف از اجرای این طرح افزایش فشار آب و برطرف شدن مشکل کم آبی این شهر بوده است.

وی تصریح کرد: اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی به طول 1000 متر و با هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیون ریال در رستمکلا انجام شده است.

انتهای پیام/86003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول