اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آبفای مهاجران:

2100 فقره انشعاب آب و فاضلاب به مسکن مهر واگذاری شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهر مهاجران از واگذاری 2100 فقره انشعاب آب و فاضلاب به مشترکین مسکن مهر این شهر خبر داد.

2100 فقره انشعاب آب و فاضلاب به مسکن مهر واگذاری شد

محمد کاکایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک این اقدام را در راستای تحقق اهداف سازمانی شرکت آب و فاضلاب و ارایه خدمات بهتر به مشترکین امور آب و فاضلاب شهر مهاجران عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات آب و فاضلاب به مسکن مهر شهر مهاجران با هدف رضایت مشترکین با جدیت در سال جاری دنبال می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر مهاجران در ادامه افزود: این امور با هدف ایجاد زیر ساخت‌ها در بخش آب و فاضلاب در مسکن مهر تا کنون اقدام به اجرای 9 کیلومتر شبکه آب رسانی و پنج کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در این شهر کرده است.

کاکایی بیان کرد: اقدامات انجام شده از ابتدای سال جاری اجرای 530 متر شبکه آب رسانی و 670 متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب بوده است.

وی همچنین نسبت به یخ زدگی کنتور و تاسیسات آب مشترکان در فصل سرما هشدار داد و گفت: مشترکین باید به منظور جلوگیری از یخ زدگی کنتور و تأسیسات آب، نسبت به انجام اقدامات پیشگیرانه اقدام کنند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر مهاجران اظهار داشت: شهروندان می‌توانند برای پیشگیری از یخ زدگی کنتورهای آب از روش‌های عایق کردن دور کنتور به وسیله پشم شیشه، گونی و یا قراردادن کیسه‌های خاک اره در محفظه کنتور و عایق بندی لوله‌های آب در فضای باز ساختمان استفاده کنند.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول