اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به درخواست مسئولان ورامینی

دیدار استقلال ساری و ورامین امروز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: به درخواست مسئولان ورامینی بازی دو تیم استقلال ساری و آشیان گستران ورامین امروز سه‌شنبه 26 دی‌ماه برگزار می‌شود.

دیدار استقلال ساری و ورامین امروز برگزار می‌شود

به گزارش فارس از شهرستان ساری، در هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم استقلال ساری طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون قرار بود روز دوشنبه در ساری برگزار شود که به درخواست تیم میهمان و موافقت فدراسیون این بازی با یک روز تأخیر در روز سه‌شنبه 26 دی‌ماه در ساری برگزار می‌شود.

این بازی در حالی امروز در استادیوم شهید متقی ساری برگزار می‌شود که هم‌اکنون تیم استقلال ساری با 12 امتیاز در رده یازدهم و آشیان گستران ورامین با هفت امتیاز در رده چهاردهم جدول جای دارد.

تیم فوتبال استقلال ساری در حالی پا به این مسابقه می‌گذارد که هفته گذشته در شهرآورد مازندران با یک گل مغلوب میزبان خود نوژن شهرداری شموشک نوشهر شد.

با توجه به امتیازات و قرار داشتن هر دو تیم در انتهای جدول این بازی برای هر دو تیم سرنوشت‌ساز و این برد در جدول رده‌بندی برای هر دو تأثیر دارد.

تیم استقلال ساری این فرصت را دارد که با حضور و تشویق هزاران هوادار خود در ورزشگاه با این پیروزی چند پله‌ای در جدول رده‌بندی صعود کرده تا از خطر سقوط فاصله بگیرد.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول