اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دیدار امروز با ملوان انزلی

فوتبال‌دوستان شیرازی فجر را حمایت کنند

خبرگزاری فارس: برای دیدار امروز تیم فجر سپاسی با ملوان انزلی حمایت همه‌جانبه فوتبال‌دوستان شیرازی رمز پیروزی در این بازی است.

فوتبال‌دوستان شیرازی فجر را حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از امروز شروع می‌شود که زردپوشان شیرازی در یکی از حساس‌ترین مسابقات در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف ملوان انزلی می‌روند.

تیم فجر در نیم‌فصل دوم لیگ دوازدهم شروعی ناموفق داشته و نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این بازی خانگی دارد.

فجری‌ها در نیم‌فصل دوم مقابل تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران شکست خورده‌اند و فقط یک امتیاز از تساوی با صنعت نفت آبادان به دست آورده‌اند.

سرمربی تیم فجر سپاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز در مورد این بازی ابراز داشت: ملوان تیم قوی و متحول شده بوده که با آمدن محمد احمدزاده نتایج خوبی به دست آورده است.

محمود یاوری عنوان کرد: بازیکنان فجر همدل و باانگیزه در تمرینات ظاهر شدند و آماده این بازی هستند. روند موفقیت‌آمیزی که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر از فجر شاهد بودیم دوباره از این بازی شروع می‌شود.

سرمربی تیم فجر سپاسی مصدومیت چند بازیکن اصلی را بزرگ‌ترین نگرانی خود در این بازی دانست و خاطرنشان کرد: محمدمهدی نظری، خالد شفیعی و فرشید اسماعیلی مصدومیت جزئی دارند که امیداورم به این بازی برسند.

یاوری در پایان اضافه کرد: برای تقویت تیم فجر، هفته آینده سه بازیکن خارجی در تمرینات حضور می‌یابند و از این بین یک نفر برای پیوستن به جمع زردپوشان انتخاب می‌شود.

به گزارش فارس، فجر سپاسی تنها نماینده فارس در لیگ برتر فوتبال هم‌اکنون با 25 امتیاز در مکان 12 جدول قرار دارد.

ملوان حریف امروز فجر، با 31 امتیاز مکان پنجم جدول را به خود اختصاص داده است. تیم فجر در دیدار رفت با ملوان در ورزشگاه عضدی رشت با یک گل مغلوب شد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول