اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه سرمربی تیم شهرداری قوچان از هیئت فوتبال خراسان‎رضوی

هیئت فوتبال رختکن ورزشگاه تختی را در اختیارمان قرار نداد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری قوچان نسبت به برخورد تبعیض‌آمیز هیئت فوتبال خراسان‎رضوی نسبت به تیمش انتقاد کرد.

هیئت فوتبال رختکن ورزشگاه تختی را در اختیارمان قرار نداد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجید شیری پس از پیروزی تیمش در برابر تیم شهرداری بهشهر با نتیجه 2 بر صفر در چارچوب رقابت‎های هفته چهارم دور برگشت لیگ دسته سوم کشور در ورزشگاه تختی مشهد در جمع خبرنگاران با انتقاد از هیئت فوتبال استان در رابطه با در اختیار قرار ندادن رختکن به این تیم در ورزشگاه تختی مشهد اظهار کرد: ما هم نماینده فوتبال خراسان رضوی در لیگ دسته 3 کشور هستیم.

وی افزود: با توجه به برف زیادی که در قوچان باریده بود و چمن ورزشگاه آزادی این شهر قابل استفاده نبود، این بازی در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری قوچان خاطر نشان کرد: بازیکنان هر دو تیم بر روی نیمکت‎ها لباس عوض کردند و بین دو نیمه روی زمین چمن استراحت کردند که چهره خوبی برای تیم میهمانمان نداشت.

این مقام مسئول در خصوص دیدار دیروز شاگردانش عنوان کرد: علیرغم در اختیار نداشتن دروازه‎بان اصلی و 2 بازیکن دیگرمان، بازی سختی را مقابل تیم تقویت شده شهرداری بهشهر داشتیم که در نیمه اول توانستیم از این تیم پیش بیفتیم.

وی تصریح کرد: با تلاش بازیکنانم توانستیم در نیمه دوم تیم حریف را کنترل کنیم و با کسب 3 امتیاز این دیدار خانگی، با یک پله صعود به صدر جدول بازگشتیم.

شیری با بیان اینکه هفته آینده جدال مدعیان صعود خواهد بود، عنوان کرد: در هفته پنجم دور برگشت، یکشنبه اول بهمن ماه میهمان تیم پیروزی شیروان، تیم 19 امتیازی رده سوم جدول خواهیم بود که با پیروزی مقابل این تیم فاصله خود را با آن بیشتر خواهیم کرد.

پس از این دیدار تیم فوتبال شهرداری قوچان با 21 امتیاز، بالاتر از تیم 19 امتیازی آرمان رضا مشهد در صدر جدول رده‎بندی گروه یک رقابت‎های لیگ دسته 3 فوتبال کشور قرار گرفته است.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول