اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه شهرداری همدان:

مدرسه فوتبال شهرداری همدان در دومین سال متوالی خوش درخشید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری همدان گفت: با ارزیابی‌های به عمل آمده مدرسه فوتبال این باشگاه برای دومین سال متوالی در بین مدارس فوتبال استان برتر شناخته شد.

مدرسه فوتبال شهرداری همدان در دومین سال متوالی خوش درخشید

حسن محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با اعلام  آکادمی فدراسیون فوتبال مدرسه فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان برترین مدرسه فوتبال استان شد که با برگزاری مراسمی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: هفتمین نشست مسئولان برتر مدارس فوتبال استان‌های کشور که سه شنبه 26 دی ماه در محل هتل آکادمی فوتبال کشور و با حضور عباسی وزیر ورزش و جوانان، کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و دیگر مسئولان مرتبط از برترین‌های مدارس فوتبال کشور تجلیل می‌شود که مدرسه فوتبال باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان به عنوان نماینده استان همدان و مدرسه برتر حضور خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان یادآور شد: وجود زمین چمن اختصاصی، به کارگیری مربیان جوان و زبده در زمینه کار با نونهالان و نوجوانان مبتدی و علاقه‌مند به رشته مهیج فوتبال و همچنین در اختیار داشتن امکانات سخت افزاری مناسب سبب شده تا خانواده‌های همدانی با اطمینان خاطر بیشتری فرزندان خود را در مدرسه فوتبال شهرداری ثبت نام کنند و این موضوع باعث شده تا در دومین سال متوالی به این مهم دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ارتقای این باشگاه به سازمان فرهنگی هنری ورزشی قطعاً شاهد افزایش علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص فوتبال پایه خواهیم بود که امیدواریم با اجرایی شدن مراحل قانونی سازمان این امر محقق شود.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه شهرداری همدان در حال حاضر با در اختیار داشتن مجموعه آبی شهدای شهرداری شامل استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، بولینگ، سالن ماساژ، زمین فوتبال چمن استاندارد، سالن سرپوشیده چند منظوره، خوابگاه مناسب برای اسکان تیم‌ها با بیش از 80 تخت خواب، سالن اجتماعات و آکادمی به عنوان یکی از مراکز منسجم ورزشی در استان همدان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول