اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج پیش از بازی با برق شیراز

حقم را با شهرداری یاسوج از فوتبال شیراز می‌گیرم/جواب فحاشی‌ها را در زمین بازی می‌دهم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که برخی اکنون پیش از بازی با برق شیراز تماس‌های مشکوک همراه با فحاشی با من می‌گیرند، گفت: این عده بدانند که حق خودم را از فوتبال شیراز با تیم شهرداری یاسوج می‌گیرم.

حقم را با شهرداری یاسوج از فوتبال شیراز می‌گیرم/جواب فحاشی‌ها را در زمین بازی می‌دهم

 جمشید غدیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به موفقیت‌های اخیر این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان اشاره کرد و گفت: از قول ما بنویسید که همدلی و وحدت تنها رمز این موفقیت‌ها بوده است.

وی گفت: یاسوج و فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون بهترین مکان برای فوتبال بی‌حاشیه است هر چند به دلیل نبود امکانات مالی و عدم حمایت بخش خصوصی روزهای سختی را سپری می‌کند.

غدیری با بیان این‌که در این اوضاع و احوال سخت کنونی که نداری و کمبود اعتبارات بر بدنه فوتبال استان فشار وارد می‌کند اما شاهد موفقیت تیم‌های استان از جمله شهرداری و نفت و گاز در لیگ‌های کشوری هستیم، افزود: اگر مدیریت همراه و همدل در این استان نبود چنین موفقیت‌هایی حاصل نمی‌شد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: در جاهای دیگر پول به وفور یافت می‌شود و باشگاه‌ها از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند ولی یکدلی و یکرویی که در فوتبال این‌جا وجود دارد در آن‌‌جا نیست.

غدیری به بازی این هفته تیم خود در مقابل برق شیراز و تدابیر خود برای این بازی و تداوم روند پیروزی‌های پی در پی اشاره کرد و گفت: برق شیراز هم به مانند تیم‌های دیگر برای ما فرقی ندارد و با خیالی آسوده و بدون ترس و واهمه به سراغ این حریف می‌رویم.

وی علی‌رضا قاسمی و محمد پورمند را محرومین تیم شهرداری از این بازی به دلیل سه اخطاره بودن ذکر کرد و گفت: با یک بازی صدر درصد هجومی و رو به جلو در مقابل حریف شیرازی خود ظاهر می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از تماس‌های مشکوک همراه با فحاشی نسبت به خود در چند روز اخیر پرده برداشت و گفت: این حرکات سبک و بچه‌گانه به هیچ وجه موجب تضعیف روحیه ما نخواهد شد چرا که می‌دانیم این‌ها که بوده و با چه اهدافی اقدام به این کار می‌کنند.

وی با ابراز ارادت به همه مردم شیراز و احترام برای فوتبال آن گفت: اکنون در تیم فوتبال شهرداری یاسوج مشغول به فعالیت هستم و تا هر زمان که در خدمت این تیم باشم با تمام وجود به فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج خدمت خواهم کرد.

غدیری در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه به فوتبال شیراز مدیون هستی، تصریح کرد: ظلمی که در فوتبال شیراز به من شد را هرگز فراموش نخواهم کرد و با کار و تلاش و موفقیت در تیم فوتبال شهرداری همه آن ظلم‌ها را که توسط برخی به من تحمیل شد جبران خواهم کرد.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور یادآور شد: جواب این عده را در زمین فوتبال و با تیم فوتبال شهرداری یاسوج خواهم داد.

غدیری از فینال زودرس گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال بین تیم خودش و استقلال صنعتی خوزستان در هفته دیگر سخن به میان آورد و گفت: استقلال صنعتی تیمی یک دست و دارای کادر فنی با دانشی است که هرگز ضد فوتبال بازی نمی‌کند و همین موجب شده تا بتواند صدر جدول را از آن خود کند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج همه بازی‌های آینده این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور را فینال دانست و گفت: برای هر بازی با شیوه به خصوص و مطابق با تاکتیک همان تیم وارد میدان می‌شویم.

وی در گروه خود 8 تیم را برای بقا و چهار تیم را برای صعود به لیگ برتر معرفی کرد و گفت: تیم شهرداری یاسوج یکی از اضلاع مهم صعود به لیگ برتر کشور در این گروه از رقابت‌های جام آزادگان خواهد بود.

انتهای پیام/2571/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول