اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل فوتبال استقلال ساری:

برنامه‌‌ریزی پیروزی مقابل تیم فوتبال ورامین مهم‌ترین برنامه تیم بود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری گفت: برای انجام مسابقه مقابل آشیان گستران ورامین، بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات منظمی را سپری کردند که برای پیروزی این دیدار برنامه‌ریزی کردیم.

برنامه‌‌ریزی پیروزی مقابل تیم فوتبال ورامین مهم‌ترین برنامه تیم بود

محمدحسن محمدی کیادهی در آستانه بازی تیمش مقابل آشیان گستران ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: جدول رده‌بندی مسابقات در گروه ما به گونه‌ای است که سه امتیاز این بازی برای ما جنبه حیاتی دارد.

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری با انتقاد از مسئولان استادیوم شهید متقی ساری عنوان کرد: پس از بارندگی چند روز گذشته در ساری مسئولان به خودشان اجازه ندادند که زمین را برای انجام این مسابقه آماده و مهیا کنند.

محمدی کیادهی با اشاره به ناهموار بودن استادیوم متقی تصریح کرد: با هزینه شخصی زمین ناهموار ورزشگاه شهید متقی را برای این بازی آماده می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال ساری ادامه داد: برای انجام هر مسابقه اجاره ورزشگاه را پرداخت می‌کنیم و در کنار پرداخت اجاره باید ورزشگاه را نیز برای میزبانی آماده کنیم.

وی افزود: تیم ما نخستین حضور را در این مسابقات تجربه می‌کند و با توجه به داشتن بازیکنان جوان در ادامه رقابت‌ها بهتر می‌توانیم نتیجه بگیریم.

مدیرعامل استقلال ساری در پایان اظهار داشت: تیم کاملاً بومی و شخصی در لیگ هستیم که از مسئولان استانی، شهرستانی و سرمایه‌گذاران خواهان مساعدت مالی و معنوی هستیم.

گفتنی است، تیم استقلال ساری از هفته پانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور امروز از ساعت 14 در ورزشگاه شهید متقی ساری میزبان آشیان گستران ورامین است.

انتهای‌پیام/86005/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول