اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت بیشتر مدیران فوتبالی و وجود بستر مناسب

همدان قابلیت پرورش بازیکنان فوتبال در رده‌های مختلف را داراست

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال امید پاس همدان گفت: با وجود امکانات و قابلیت موجود در استان و همچنین استعدادهای درخشان جوانان خوش آتیه در رشته فوتبال، همدان توانایی دارد در کشور به پرورش و صادرات بازیکن فوتبال تبدیل شود.

همدان قابلیت پرورش بازیکنان فوتبال در رده‌های مختلف را داراست

حجت چهاردولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان افزود: فلسفه وجود ایجاد آکادمی‌های رشته مختلف ورزشی حمایت و بسترسازی تیم‌های بالادستی خواهد بود که در این راستا باشگاه پاس همدان در سال‌های اول حضور در استان اقدام تأسیس به آکادمی تیم‌های پایه کرده و در مدت کوتاهی موفق به تربیت و پرورش بازیکنان خوبی در رده‌های مختلف شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه چهار رده در آکادمی فوتبال پاس همدان در حال حاضر مشغول به فعالیت است، رده سنی امید به دلیل حساسیت و نزدیک بودن به شرایط سنی بزرگسالان قطعاً باید بسترسازی در تیم‌های نوجوانان و جوانان داشته باشد، از این رو تیم امید پاس همدان از سال گذشته منسجم‌تر و با انگیزه نسبت به سال‌های اخیر شروع به فعالیت کرده است.

مربی تیم فوتبال امید پاس همدان یادآور شد: در مسابقات استانی سال جاری تیم فوتبال امید پاس همدان با استفاده از جوانان علاقمند موجود استان و استعدادیابی در رده‌های پایین‌تر موفق شد و در مراحل شهرستانی و استانی با شکست تمامی رقیبان به عنوان نماینده استان همدان در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور حضور یافت.

وی خاطر نشان کرد: با حمایت‌های ویژه مدیرعامل پاس همدان که با حضور در رختکن در موقع مسابقات و روحیه دادن به بازیکنان با انگیزه و جوان تیم و همچنین پیگیری و برگزاری جلسات هفتگی در مورد تیم‌های فعال در آکادمی و به طور خاص تیم امید، امیدواریم با موفقیت در این مرحله نماینده شایسته برای فوتبال همدان باشیم.

چهاردولی تصریح کرد: مدیرعامل پاس درخواست میزبانی مرحله مسابقات لیگ دو امیدهای کشور که به صورت منطقه‌ای و با حضور نمایندگان پنج استان کشور برگزار می‌شود به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال داده است.

وی که دارای مدرک مربیگیری درجه B آسیا است، اضافه کرد: در حال حاضر با وجود تعدد تیم‌های مختلف در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی سعیدیه همدان، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر روز تمرینات خود را در زمین چمن یا سالن بدنسازی یا با برگزاری مسابقات تدارکاتی پیگیری می‌کنیم و از لحاظ تمرینات به لطف خدا با هیچ مشکلی مواجه نیستیم.

مربی تیم فوتبال امید پاس همدان گفت: در مدت 15 ماه که در این سمت و مربی تیم امید فوتبال پاس مشغول به فعالیت هستم تمامی البسه و وسایل یک بازیکن فوتبال در فصول سرما و گرما (به جز کفش استوک‌دار) به صورت حرفه‌ای و به موقع در اختیار بازیکنان و کادر فنی تیم گذاشته شده و تنها مشکل، عقب افتادگی حقوق و حق‌الزحمه مربیان آکادمی است که از سال‌های قبل و مدیریت سابق هم وجود داشته و امیدواریم با ترزیق بودجه و مساعد شدن شرایط مالی این مشکل نیز رفع شود.

وی یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده و جلب نظر کادر فنی تیم بزرگسالان و اصلی پاس پنج نفر از بازیکنان تیم امید بعد از نیم فصل دوم در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت کردند و در صورت موافقت کادر فنی پاس در ترکیب اصلی این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/2499/ب30/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول