اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کم حاشیه‌ترین دربی دنیا

بدترین بازی ذوب‌آهن را به نمایش گذاشتیم/ نویدکیا اسطوره فوتبال ایران است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در دربی اصفهان بدترین بازی ذوب‌آهن را به نمایش گذاشتیم و در روزی که بسیار بد بازی کردیم امتیازات را از دست دادیم.

بدترین بازی ذوب‌آهن را به نمایش گذاشتیم/ نویدکیا اسطوره فوتبال ایران است

فرهاد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: فوتبال زیبایی را تنها از لحاظ تماشاگر پسند بودن ارائه کردیم اما از لحاظ فنی یکی از بدترین بازی‌های ذوب‌آهن بود به دلیل اینکه تیم ما در این بازی به اندازه یکسال اشتباه کرد.

وی تصریح کرد: هم در خط دفاع و هم در خط هافبک سردرگم بودیم و بسیار ساده موقعیت را به حریف می‌دادیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه در حال حاضر با این نتیجه چیزی عوض نشده است تاکید کرد: در روزی که بد بودیم امتیازات را از دست دادیم اما مطمئن باشید نه به سقوط فکر می‌کنیم و نه خطری تیم ما را تهدید می‌کند و مطمئن هستم تیم ما در پایان رتبه تک رقمی را کسب می‌کند.

وی ادامه  داد: ناراحتی من این است که چرا کارهای تاکتیکی که از پیش تمرین کرده بودیم را بازیکنانم نتوانستند پیاده کنند در صورتی‌که اشتباه کردن در فوتبال امری طبیعی است.

کاظمی اضافه کرد: سپاهان تیم قابل احترامی است اما ما روی کارهای تاکتیکی گل نخوردیم و تنها روی اشتباهات فردی گل خوردیم، ما نباید در این بازی دو گل از روی پرتاب اوت دستی می‌خوردیم.

وی با بیان اینکه موقعیت‌های زیادی در فوتبال ایران خلق نمی‌شود افزود: اگر در بازی بعدی هم از سینا عشوری درون دروازه تیمم استفاده کنم نمی‌ترسم، مگر در فوتبال ایران چند موقعیت گل در هر بازی ایجاد می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به پنالتی خوب محرم نویدکیا در بازی مقابل ذوب‌آهن تاکید کرد: این بازیکن یک اسطوره در فوتبال ایران است که هیچگاه به حقش نرسید.

وی با اشاره به حواشی در دربی اصفهان ادامه داد: از لحاظ حاشیه یکی از کم حاشیه‌ترین دربی‌های دنیا را شاهد بودیم و بسیار ساده بازی به پایان رسید، همیشه باید فوتبال زیبا مورد توجه قرار بگیرد و در این فوتبال زیبا یک تیم سود و یک تیم زیان می‌بیند.

کاظمی با بیان اینکه 10 درصد از کار تاکتیکی را هم از بازیکنانم در دربی اصفهان شاهد نبودم افزود: اما آینده بر اساس ارزش‌هایی پیش‌بینی می‌شود و به جز این هم نیست، من ظرفیت لازم را در بازیکنان، هواداران و مدیریت تیم می‌بینم و می‌گویم در لیگ برتر می‌مانیم.

انتهای پیام/63020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول