اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلعتبری در گفت‌وگو با فارس:

ذوب‌آهن را نمی‌بردیم عدالت فوتبال رعایت نمی‌شد / دربی بسیار زیبایی بود

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی بسیار خوبی را برابر ذوب‌آهن به نمایش گذاشتیم و در صورتی که این بازی را نمی‌بردیم عدالت فوتبال رعایت نمی‌شد.

ذوب‌آهن را نمی‌بردیم عدالت فوتبال رعایت نمی‌شد / دربی بسیار زیبایی بود

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: سپاهان در این دیدار لیاقت و شایستگی پیروزی را داشت چرا که پس از اینکه 10 نفره شدیم بازهم روند مثبت خود را حفظ کرده و توانستیم پیروز شویم.

وی با بیان اینکه تا به حال چنین دربی زیبایی را شاهد نبوده‌ام، تصریح کرد: زمانی که در ذوب‌آهن هم بازی می‌کردم توانسته بودیم سپاهان را ببریم اما هیچکدام از دیدارهای گذشته دو تیم تاکنون به این زیبایی نبوده است.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در بازی برابر ذوب‌آهن فوق‌العاده بودیم و در صورتی که این بازی را نمی‌بردیم عدالت فوتبال اجرا نمی‌شد.

وی با اشاره به شرایط تیمش در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر تاکید کرد: این رده‌بندی در حال حاضر مهم نیست چراکه با تیم‌های بالای جدول بازی‌های رو در رو برگزار می‌کنیم و در صورتی که موفق به شکست این تیم‌ها شویم شرایط برای ما بسیار بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول