اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال مازندران در گفت‌وگو با فارس:

فوتبال تخصص ماست بعضی‌ها دخالت نابجا نکنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: فوتبال تخصص ماست بعضی‌ها دخالت نابجا نکنند، اما اگر کسی در این رشته دنبال بزرگ شدن است که نباید ما را تخریب کند.

فوتبال تخصص ماست بعضی‌ها دخالت نابجا نکنند

غلامرضا بهروان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر گفت: هفت روز هفته را همیشه در سفر بین تهران و مازندران هستم و به جرأت بگویم که کسی به اندازه‌ من در فوتبال وقت نمی‌گذارد.

وی افزود: محل زندگی من و خانواده‌ام در ساری است و این را همه می‌دانند، از مسئولیتم در کشور کم نمی‌کنم البته بدانند تا موجب خوشحالی بعضی از افراد شود که صراحتا می‌گویم با حمایت پیشکسوتان و دوستانم در فوتبال استان قطعا به کارم ادامه خواهم داد.

بهروان در مورد بعضی از افراد که در ارتباط با او حرف‌هایی را بیان داشتند، افزود: به دوستانی که در موردم قضاوت نابجا کرده‌اند بگویم که آنها سخت در اشتباهند زیرا با این روش کار به جایی نخواهند برد، بیاییم ابتدا فضای فوتبال را بررسی کنیم آیا ببینم در خودمان چیزی به عنوان مدیریت فوتبال می‌بینیم، اصلا فوتبال را می‌دانیم که چیست؟ بعد بیاییم راجع به دیگران قضاوت کنیم.

این مسئول تصریح کرد: نه قصد تخریب شخص یا اشخاصی را دارم نه وابستگی به جایی دارم که از من حمایتی داشته باشند، همه من را می‌شناسند و نیاز نیست که حرفی یا بحثی را بخواهم باز کنم، قضاوت را بر عهده کسانی می‌گذارم که خاک خورده این فوتبال هستند.

* تیم نساجی 50 سال قدمت دارد/ درباره بازی با ابومسلم چندین بار تذکر دادم

رئیس سازمان لیگ فوتبال در مورد اتفاقات اخیر باشگاه نساجی بیان داشت: تیم نساجی یکی از تیم‌هایی است که بیش از 50 سال قدمت دارد و حق این تیم نیست که در لیگ یک باشد، این تیم مردمی فراتر از لیگ یک می‌تواند باشد، حق هواداران فهیم و شریف این تیم موفقیت نساجی است، در این چند سال کمک‌های زیادی به این تیم کردم بدون اینکه توقعی از این تیم داشته باشم تا جایی که قانون این اجازه را به بنده داده انجام وظیفه کردم، خیلی‌ها از این تیم به خیلی از جاها رسیده‌اند نمی‌خواهم در این مورد بحث را باز کنم و به همین جا بسنده می‌کنم.

وی گفت: در خصوص رأی بازی روز هشت دی ماه در چندین مورد به مسئولان تیم و شهرستان اعلام کردم که می‌گویید بلیط تهیه کردید و نتوانسته‌اید با توجه به مشکلات اعلام شده از سوی هواپیمایی و راه‌ها تیم را اعزام کنید، ولی وقتی می‌بینیم که رأی اعلام می‌شود و متذکراً در آن قید می‌شود که تیم مهمان جهت عدم حضور هیچ‌گونه دلیلی را به مسئولان برگزاری مسابقات و کمیته انضباطی ارائه نکردند، این تیم از سوی کمیته انضباطی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میزبان و مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود و رأی اعلام شده قطعی هم بوده است.

بهروان ادامه داد: آیا این سهل‌انگاری از سوی من یا هیئت فوتبال استان است یا کسانی که باید دنباله‌گیر این کار بودند، باشگاه کلی کارمند دارد نمی‌دانم مشکل کار کجا است حتی خودم هم حاضر شدم تا مدارک را به تهران ببرم و در موردش بررسی شود، امیدوار هستم تا هر چه زودتر مشکل ایجاد شده حل شود البته چندین بار در مورد بحث مالکان جدید این باشگاه جلساتی را با حضور مسئولان ورزش استان و شهرستان برگزار کردیم و خوشبختانه مراسم معارفه سردار قاسم‌نژاد با حضور مسئولان برگزار شد.

* کارشناسان به استادیوم وطنی ایراد گرفتند

رئیس سازمان لیگ فوتبال در مورد استادیوم شهید وطنی که در حال بازسازی است و از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت، متذکر شد: شخصا در چندین مورد عنوان کردم که این کار نباید الان صورت گیرد چرا که زمین برای مسابقات آماده نمی‌شود خودم برای چند مورد به صورت غیرمحسوس به ورزشگاه رفتم و از نزدیک کاملا قضایا را مورد بررسی قرار دادم، پیمانکاری که کار را انجام می‌دهد درست است که باید کمی هم وجدان داشته باشد، ولی بالاخره سرمایه‌ای را در این مورد می‌گذرد ولی اصولی آیا این زمین مورد بررسی قرار گرفته، یک کارشناس خبره که کار کرده این کار باشد حضورش را در این استادیوم دیدید، با تمام این تفاسیر رفتم و با یک گروه که کارشناس بودند صحبت کردم و از آنها خواستم تا با کارشناسی در مورد استادیوم وطنی نظرشان را اعلام کنند که مدارک آن هم موجود است.

وی اضافه کرد: کارشناسان در روز جمعه 15 دی ماه به استادیوم رفتند و کامل آن را مورد بررسی قرار دادند که در چهار بند مشکلات زمین را از لحاظ نامرغوب بودن مصالح زیرسازی، زهکش نبودن زمین طبیعی منطقه، روش اشتباه آب‌های سطحی و عدم رعایت شیب بند زمین اعلام داشتند و همچین در 9 بند پیشنهاداتی جهت برطرف کردن مشکلاتی که اعلام شده ارائه کردند که عین این گزارش را به تمام مسئولان استانی و شهرستانی فرستادم و حتی اعلام داشتم که خطرات زیادی هم به بازیکنانی که در این استادیوم بازی کنند همراه خواهد بود و تمام تذکرات را دادم.

بهروان خاطر نشان کرد: کار من و دوستان همکار که در هیئت فوتبال استان و شهرستان فعالیت دارند یک کار نظارتی است.

* فوتبال تخصص ماست چرا بعضی‌ها که فوتبال نمی‌دانند دخالت می‌کنند

رئیس سازمان لیگ فوتبال در مورد دخالت بعضی از افراد در امور هیئت افزود: اعلام می‌کنم که فوتبال تخصص ماست، فوتبال تخصص آن پیشکسوتی است که خاک خورده این فوتبال است، نمیدانم چرا یک عده دوست دارند با توجه به اینکه تخصصی در این رشته ندارند سعی داشته تا دخالت داشته باشند و می‌خواهند بزرگ شوند، این راه بزرگ شدن نیست و هر کس باید در رشته خود و در حرفه‌اش موفق شود.

بهروان گفت: نمی‌دانم یک سری افراد معلوم‌الحال به دنبال شهرت هستند، باید قبول کرد فوتبال یک صنعت شده و باید درست به آن پرداخت چرا که زیرساخت‌ها تماما عوض شده باید یک نگاه ویژه به این ورزش پرطرفدار داشت و برای آن زمان گذاشت، شما یک نگاهی به کشورهای اروپایی داشته باشید می‌بینید که در تمام امور اقتصادی حاضرند و از راه درست تیم‌داری می‌کنند تا حدی که آب از آب تکان نمی‌خورد.

* طبق اساسنامه مهلت 45 روزه از روز ثبت‌نام شروع می‌شود

این مسئول در ارتباط با نحوه برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان توضیح داد: از زمان آخرین ثبت‌نام کاندیدا ظرف مدت 45 روز باید انتخابات آغاز شود، نمی‌دانم چرا دوست دارند مرا تخریب کنند اگر به فکر بزرگ شدن هستند که این راهش نیست ببینید آیا نسبت به کسی حرفی یا توهینی کردم، مثل بقیه کاندیدا اعلام حضور کردم، جرم که نکردم، برای تمام کاندیدای این دوره احترام قائل هستم و دوست دارم اگر هم خودم انتخاب نشدم فردی انتخاب شود که خاک این فوتبال را خورده باشد، مدیریت فوتبال را بلد باشد و بتواند از حق استان در فدراسیون دفاع کند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال در پایان اذعان داشت: این استان بیش از 60 تیم در سطوح مختلف در لیگ کشور دارد، بیش از 50 بازیکن آن در سطح اول فوتبال کشور بازی می‌کنند و این استان خود یک پایلوت فوتبال است.

انتهای پیام/86017/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول