اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز:

توجه باشگاه دبیری به فوتبال پایه تداوم خواهد داشت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز گفت: توجه باشگاه دبیری تبریز به فوتبال پایه همچنان تداوم خواهد داشت.

توجه باشگاه دبیری به فوتبال پایه تداوم خواهد داشت

شهرام دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: باشگاه دبیری جزو معدود باشگاه‌های ایران است که توجه خاصی به فوتبال پایه داشته و همچنان در این بخش سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی افزود: فعالیت آکادمی فوتبال دبیری در چندین رده سنی نمایانگر این ادعا بوده و با وجود اینکه امسال امکان حفظ تیم ماشین‌سازی برای این مجموعه میسر نشد، اما تیم‌های امید و جوانان باشگاه دبیری در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارند.

دبیری گفت: برای این مجموعه هیچ افتخاری بزرگ‌تر از راهیابی بازیکنان نوجوانان و جوانان باشگاه دبیری به تیم‌های ملی کشور و سطح اول فوتبال ایران نبوده و امیدواریم روزی مجدداً شاهد حضور پررنگ بازیکنان تبریزی در تیم ملی کشورمان باشیم.

پیروزی با ارزشی در ساری کسب کردیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه دبیری تبریز به پیروزی با ارزش این تیم در ساری اشاره کرد و افزود: فوتسال دبیری در ساری تیمی را شکست داد که در سال‌های اخیر بسیاری از بزرگان فوتسال کشور را با شکست بدرقه کرده بود.

وی افزود: فوتسال اصلی‌ترین رشته باشگاه دبیری بوده و امسال با تدوین یک برنامه سه ساله، برای قهرمانی در ایران و راهیابی به رقابت‌های باشگاه‌های آسیا برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

دبیری ابراز داشت: باشگاه دبیری نزدیک به یک دهه در رده‌های مختلف مسابقات کشور حضور داشته و در حالی که عمر باشگاه‌های فوتسال کشور کوتاه بوده و شاهد انحلال بسیاری از تیم‌های فوتسال کشور  بودیم، باشگاه دبیری همچنان با قدرت در رشته فوتسال فعالیت کرده و آینده درخشانی را می‌توان برای فوتسال دبیری متصور شد.

وی تبریز را با داشتن سه تیم در لیگ برتر فوتسال کشور، قطب این ورزش ذکر و اظهار امیدواری کرد که بتوان در آینده شاهد حضور بازیکنان فوتسالیست در تیم  ملی کشور بود.

تیم فوتسال دبیری تبریز یکی از سه نماینده آذربایجان شرقی در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور است. فوتسال دبیری نخستین تیم شمال‌غرب کشور است که یک دهه پیش با هدایت شهرام دبیری به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرده بود.

این باشگاه دو سال پیش به طور همزمان دو تیم فوتسال داشت که یکی در لیگ برتر و دیگری در رقابت‌های دسته یک ایران حضور داشت. 

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول