اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر:

مسائل پشت پرده فوتبال در قائمشهر آسیب‌شناسی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر گفت: مسائل پشت پرده فوتبال در قائمشهر آسیب‌شناسی شد.

مسائل پشت پرده فوتبال در قائمشهر آسیب‌شناسی شد

عادل عالیشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قائمشهر یکی از برنامه‌ها‌ی محوری مسئولان ورزشی در این شهر را توسعه فعالیت‌های همزمان فرهنگی در ورزش این شهرستان عنوان کرد.

وی با تاکید بر اخلاق محوری برنامه‌های فرهنگی در ورزش قائمشهر تصریح کرد: توجه به رعایت ادب و اخلاق از آموزه‌های دینی است و ما نیز به تبع بزرگان دین و به عنوان متولی ورزش نسبت به ترویج اخلاق شایسته در ورزش نیز باید تلاش کنیم.

رئیس اداره ورزش وجوانان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد اتفاقات اخیر در ورزش فوتبال قائمشهر بیان داشت: مسائل پشت پرده در فوتبال قائمشهر به خوبی آسیب‌شناسی شد و راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات نیز پیشنهاد شد.

این مسئول تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فضاهای آلوده‌ای که مانع رشد فوتبال قائمشهر شود را پاک‌سازی می‌کنیم.

مسئول ورزش و جوانان قائمشهر با اشاره به حضور دو تیم مطرح کشور در این شهر در ارتباط با نتایج کسب شده دو تیم در فوتبال بیان داشت: این دو تیم به اندازه بضاعتشان در مسابقات فوتبال کشور نتایج مناسبی را کسب کردند.

عالیشان مهم‌ترین اقدامات انجام شده برای توسعه ورزش در قائمشهر را توجه به امور باشگاه‌ها، توسعه ورزش همگانی، توسعه ورزش‌های روستایی، توسعه ورزش بانوان، توسعه زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی و امور فرهنگی عنوان کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد آماده‌سازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر اذعان داشت: با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان در کوتاه‌ترین زمان استادیوم را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

انتهای پیام/86017/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول