اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رأی کمیته انضباطی صادر شد

جریمه 30 میلیونی تیم فوتبال نساجی مازندران

خبرگزاری فارس: به علت عدم حضور تیم نساجی مازندران در مقابل ابومسلم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم خود را اعلام کرد و تیم فوتبال نساجی مازندران سه بر صفر با ابومسلم بازنده و 30 میلیون ریال جریمه شد.

جریمه 30 میلیونی تیم فوتبال نساجی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم نساجی مازندران از سری رقابت‌های دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال در مشهد باید دیداری را با تیم ابومسلم این شهر برگزار می‌کرد که بنا به دلایلی این تیم نتوانست به این شهر سفر کند و در نتیجه به خاطر عدم حضور این تیم در مشهد مسئولان اجرایی و داور مسابقه گزارشی را به سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کردند که بنا به گزارش ناظر و داور جلسه‌ای بدون حضور مسئولان باشگاه نساجی برگزار شد.

تیم نساجی نتوانست هیچ‌گونه دلیل و معاذیری به مسئولان برگزاری مسابقات ارائه کند پس با این وصف کمیته انضباطی به استناد ماده 30 آیین‌نامه با موضوع عدم حضور در مسابقات و اعلام نتیجه سه بر صفر به سود تیم ابومسلم خراسان و تیم نساجی قائمشهر را به استناد بند 3 ماده 2 به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرده است.

این رأی بر حسب مقررات قطعی است.

به گزارش فارس، البته فدراسیون فوتبال بر اساس مقررات باید دعوت‌نامه‌ای به این تیم قائمشهری می‌داد تا این تیم بتواند با توجه به داشتن مدارک از خود دفاعیه‌ای به فدراسیون فرستاده تا مسئولان کمیته انضباطی یک طرفه حکم قطعی اعلام نکنند.

انتهای پیام/86015/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول