اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تکیه بر توان داخلی

ظرفیت باربری اسکله‌های بندرامام تا 100 هزار تن افزایش یافت

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از تولید ملی، ظرفیت باربری اسکله‌های بندرامام 100 هزار تن افزایش یافته است.

ظرفیت باربری اسکله‌های بندرامام تا 100 هزار تن افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، «مسعود قاسمیان» اظهار داشت: در راستای افزایش ایمنی پهلوگیری کشتی‌ها به ویژه کشتی‌هایی با تناژ بالا در اسکله‌های مجتمع بندری، تعداد 106 بولارد 40ggg با ظرفیت کششی 150 تنی ساخته و نصب شد.

وی افزود: به همین منظور در اسکله‌های 16 تا 30 ، تعداد 182 فندر تک سلولی suc1450 ساخته و نصب خواهد شد که توان و ایمنی پهلوگیری اسکله‌ها به دلیل شکل سامانه فندری افزایش می‌یابد.

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با بیان اینکه نصب بولاردها و فندرها ظرفیت اسکله‌ها را به منظور پذیرش شناورهای با ظرفیت 100 هزار تن بالا برده است، تصریح کرد: با توجه به نصب بولارد نوع 40ggg ظرفیت نیروی مهار کشتی از 30 تن به 150 تن افزایش یافت تا توان و ایمنی پهلوگیری کشتی‌ها پنج برابر افزایش یابد و از بروز حادثه و خسارت احتمالی به کشتی تا حد بسیار زیادی جلوگیری شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام جزئیات پروژه با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از تولید ملی و مطابق آخرین استانداردهای روز دنیا تهیه و نصب شده است.

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول