اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان خرم‌آباد:

هدف دستگاه قضا حمایت از تولید ملی است

خبرگزاری فارس: دادستان خرم‌آباد گفت: هدف دستگاه قضا حمایت از تولید ملی است.

هدف دستگاه قضا حمایت از تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سعید رازانی ظهر امروز در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در لرستان گفت: تا جایی می‌توانیم و در حوزه اختیار ماست از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم و بر همین اساس نیز جلسات کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری به طور مرتب تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه برای بررسی مسائل واحدهای تولیدی شعب خاصی را در مرکز استان راه‌اندازی کرده‌ایم، گفت: در مورد تقاضای فعالان اقتصادی برای حضور نماینده دادگستری در جلسات کمیسیون مالیاتی سعی می‌کنیم، تا قضات حضور پیدا کنند.

رازانی با بیان اینکه هدف دستگاه قضا حمایت از تولید ملی است، گفت: در این راستا در مرکز استان و در موارد متعدد به محض اطلاع از مشکلات واحدهای تولیدی، وارد عمل شده ایم.

دادستان خرم‌آباد گفت: همچنین سعی کرده‌ایم که در زمینه صدور اجراییه‌ها و اجرای آرا فعالیت هیچ واحد تولیدی متوقف نشود.

رازانی با بیان اینکه بخشی از آرایی که در زمینه واحدهای تولیدی صادر می‌شود، مربوط به اداره کار است، گفت: تعداد آرایی که دادگستری بر ضد واحدهای تولیدی صادر می‌کند، محدود است.

وی با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم، مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری را پیگیری کنیم، گفت: در مورد برخی انتقادات در زمینه سرقت سیم‌های ترانس‌های برق مربوط به واحدهای تولیدی و چاه‌های کشاورزی مشکلاتی داریم و تا جایی که در اختیار دستگاه قضایی بوده برخورد کرده‌ایم.

انتهای پیام/2304/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول