اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

افزایش تولید ملی سبب قطع وابستگی به دیگر کشورها می‏شود

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: افزایش تولید ملی سبب قطع وابستگی ایران اسلامی به دیگر کشورها شده و سرمایه و ثروت ملی را افزایش می‌‌دهد.

افزایش تولید ملی سبب قطع وابستگی به دیگر کشورها می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، ولی‌الله غلامی صبح امروز در گردهمایی فرماندهان و شورای پایگاه‌های بسیج بسطام در سخنانی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: موضوع اصلی کشور در حال حاضر، تحریم‌های دشمنان با هدف ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است که باید این موضوع به درستی تبیین و تشریح شود.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا با جنگ اقتصادی و انجام تحریم‌ها و جنگ نرم، جامعه ما را زیر فشار قرار دهد و بتواند بین جامعه و نظام شکاف ایجاد کرده و از این فرصت به نفع خود سود ببرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب با درک درست این موضوع بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به معنای اهمیت دادن به کار و سرمایه ایرانی و تولید ملی است و باید تلاش کنیم تا این موضوع در جامعه تبیین شود.

غلامی خاطرنشان کرد: با افزایش تولید ملی، وابستگی اقتصادی به دیگر جوامع کمتر شده و سرمایه و ثروت داخلی افزایش می‌یابد؛ با رشد سرمایه‌گذاری داخلی شاهد افزایش و تکنولوژی خواهیم بود و اشتغال‏زایی و شکوفایی استعدادها صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سبک زندگی گفت: ما باید سبک زندگی خود را تغییر دهیم و آنچه اسلام از ما خواسته را در زندگی عملی سازیم که آن نیز قناعت و جلوگیری از اسراف است.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: اگر ما قناعت و جلوگیری از اسراف را در زندگی مد نظر قرار دهیم، می‌بینیم که می‌توانیم به راحتی زندگی کنیم و هیچ‏گونه فشاری نیز بر ما وارد نمی‏آید.

غلامی افزود: باید در حلقه‏های صالحین به موضوع سبک زندگی اسلامی پرداخته و راهکارهای عملی برای آن ارائه شود تا مورد استفاده متربیان و خانواده‌های آن‏ها قرار گیرد و این موضوعی است که باید سرگروه‌های صالحین بدان توجه داشته باشند.

انتهای پیام/2249/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول