اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

قانون حمایت از تولید ملی مورد بررسی قرار می‌‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای آینده قانون حمایت از تولید ملی در این کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قانون حمایت از تولید ملی مورد بررسی قرار می‌‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رحمانی بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان بسیج کارگری سپاه عاشورا اظهار کرد: بسیج مولفه اصلی پیروزی بزرگ ملت ایران در عرصه‌های گوناگون است و این مجاهدان با تلاش‌های جهادگونه خود نقش اساسی در تحقق شعار سال دارند.

وی با یادآوری اینکه نیروهای مخلص بسیجی با بصیرت و آگاهی در پیشرفت کشور نقش موثری ایفا کرده‌اند، افزود: نیروهای بسیجی با اخلاص، صداقت و تقوای الهی با توکل بر خدا در فتح قله‌های رفیع علمی، فرهنگی و اقتصادی حضور چشمگیری داشته‌اند و عامل اصلی توفیق لشکریان مخلص خدا اتکا بر قدرت لایزال الهی و پیشرو بودن در وحدت و یکدلی با عشق به ولایت است.

رحمانی خاطرنشان کرد: کارگران بسیجی استان آذربایجان‌شرقی در کارخانجات استان برای تحقق شعار سال کارهای ارزشمندی انجام داده‌اند و با حضور در عرصه تولید ملی در طراحی، نوآوری و ابتکار نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند.

نماینده مردم تبریز، با بیان اینکه تحریم دشمنان مهم‌ترین فرصت را برای حضور در عرصه‌های اقتصادی ایجاد کرده است، تصریح کرد: تحریم دشمنان دین خدا بهترین فرصت برای ابتکارات و نوآوری است.

وی تصریح کرد: برای تبدیل تحریم به فرصت فرهنگ بسیج بهترین عامل است و صنعتگران و رزمندگان جبهه تولید می‌توانند همانند دوران دفاع مقدس با ایده و تفکر بسیج توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کنند.

رحمانی در ادامه با اشاره به حماسه نهم دی سال 88 گفت: حماسه نهم دی‌ماه مظهر قدرت الهی بود و ملت بزرگ ایران با شور و شعور حسینی بزرگ‌ترین توطئه حساب شده استکبار جهانی را نقش بر آب کردند.

وی تصریح کرد: درس حماسه 9 دی برای دوستان انقلاب اسلامی امیدآفرین بوده و با عشق به ولایت همراه است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: 9 دی ناامیدی را برای دشمنان دین خدا داشته است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه‌آفرینی ملت بزرگ ایران در نهم دی‌ماه با ایده و تفکر عاشورایی رقم خورده است و این حماسه برای همیشه تاریخ این سرزمین سند افتخار و سربلندی بوده و نشانگر دلدادگی امت به ولایت و رهبری است.

رحمانی با بیان اینکه در روزهای آتی قانون حمایت از تولید ملی در کمیسیون صنعت و معدن مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، گفت: نمایندگان مجلس اطاعت از قوانین ولایت و رهبری را واجب‌ترین و اولی‌ترین رسالت خود می‌دانند و کارگروه‌های متعددی این قوانین را بررسی و آماده طرح در کمیسیون کرده‌اند.

انتهای پیام/60001/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول