اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان:

برگزاری فیلم کوتاه سده لنجان حمایت تولید ملی را دنبال می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان گفت: برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در راستای تولید فیلم کوتاه متناسب با شعار امسال راهکاری برای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است.

برگزاری فیلم کوتاه سده لنجان حمایت تولید ملی را دنبال می‌کند

حسین ملایری در حاشیه بازدید از دفتر جدید خبرگزاری فارس اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در سطح ملی برگزار می‌شود و با برگزاری این جشنواره‌ها به صورت مداوم می‌توانیم از کشور در مقابل تهاجم‌های دشمنان دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب تولید ملی بخش مهمی از جهاد اقتصادی تلقی می‌شود و در صورتی که ملت با همت، عزم، آگاهی، همراهمی و برنامه‌ریزی درست مسئولان بتوانند مشکل تولید داخلی را برطرف کنند بدون تردید بر چالش‌های ایجاد شده توسط دشمنان غلبه می‌کنیم.

دبیر برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در سطح ملی تصریح کرد: در حال حاضر با همت و تلاش مسئولان شهر سده لنجان این جشنواره با موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی وارد مرحله عملیاتی شده است.

وی با تأکید بر اینکه زمانی که امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب نام‌‌گذاری شد ایران درگیر بحران‌های بین‌المللی، تورم‌ها و تحریم‌ها بوده است، ادامه داد: انتخاب شعار امسال حاکی از وجود یک نگاه تیز‌بینانه در وجود رهبر معظم انقلاب نسبت به مسایل و مشکلات حاکم بر کشور است.

ملایری با بیان اینکه انتخاب تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به عنوان شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب بسیار تیز‌بینانه بوده است، تأکید کرد: در صورتی که تولید در کارخانه‌ای افزایش پیدا کند و تعداد متقاضیان خرید تولیدات داخلی نیز افزایش پیدا کند کارخانه تولید‌کننده با دارایی فراوانی مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش تولیدات داخلی سبب رشد گردش مالی در کشور می‌شود، افزود: افزایش گردش مالی نیز سبب حرکت تولید‌کنندگان کالا‌های داخلی به سوی افزایش کیفیت تولیدات داخلی می‌شود.

دبیر برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان گفت: نهادینه شدن تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سطح جامعه سبب افزایش منافع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان موجود در کشور در تمام ابعاد تولیدی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نام‌گذاری امسال نیز از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای افزایش منافع مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان بوده است، اظهار کرد: دولت نمی‌تواند واردات را با توجه به موقعیت‌های سیاسی کشور محدود کند و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب ایرانی باید جنس ایرانی را خریداری کند.

ملایری با بیان اینکه شاید در سال‌های نخست برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان تفکر حاکم بر این جشنواره در میان مردم نهادینه نشود، ادامه داد: اما طی سال‌های آتی تفکرات، اهداف و رویکرد‌های حاکم بر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در سطح کشور نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نباید به سرمایه ایرانی تنها به نقدینگی موجود در کشور توجه شود، تأکید کرد: بلکه نیرو‌های انسانی موجود در سطح کشور، نخبگان، فعالان در عرصه‌های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی و هنری از سرمایه‌های ایرانی هستند.

دبیر برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با بیان اینکه در قالب جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان به تمام ابعاد شعار امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توجه می‌شود، افزود: نیرو‌های انسانی موجود در سطح کشور در بسیاری از عرصه‌های مختلف از سرمایه‌های ایرانی موجود در کشور بوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه افراد بسیاری در سطح کشور وجود دارند که در راستای خودکفایی کشور در بخش‌های مختلف اقدامات بسیاری را انجام داده‌اند، تأکید کرد: هنر و رسانه بیشترین تأثیر‌گذاری را بر روی اذهان عمومی دارد و هنر و سینما یکی از ابعاد جنگ نرم به شمار می‌رود.

ملایری با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای هنرمندان و فیلم‌سازان در سطح کشور در راستای شرکت در جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان وجود ندارد، گفت: تمام متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند نسبت به تولید فیلم‌هایی در زمینه شعار امسال اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه درصدد هستیم تا در راستای برگزاری این جشنواره یک فراخوان عمومی برای هنرمندان و فیلم‌سازان موجود در سطح کشور ایجاد شود، اظهار کرد: این افراد باید با دوربین‌های خود به عنوان سلاح‌های خود وارد میدان شوند و در جنگ نرم تولید ملی و سرمایه ایرانی را حمایت کنند.

دبیر برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان ادامه داد: برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان در راستای تولید فیلم کوتاه متناسب با شعار امسال راهکاری برای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌کنندگان در این جشنواره با تولید فیلم‌های کوتاه در راستای شعار امسال می‌توانند دشمنان ایران را در راستای غلبه بر کشور به عقب برانند، تصریح کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید با استفاده از راهکار‌های مناسب بر چالش‌های ایجاد شده توسط دشمن غلبه کنیم.

انتهای پیام/63004/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول