اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس: -2

حمایت از تولید ملی از ارکان اساسی اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس یکی از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی را کاهش وابستگی به نفت دانست و گفت: حمایت از تولید ملی یکی از رکن‌های اساسی اقتصاد مقاومتی است.

حمایت از تولید ملی از ارکان اساسی اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند احمد توکلی پیش از ظهر امروز در "همایش تولید و جهاد اقتصادی در سلامت" که در محل تالار شهید رحیمی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد اظهار کرد: رهبری می‌فرمایند: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه به ملت امکان می‌دهد که در تحت فشار هم رشد اقتصادی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: یک بدن سالم در شرایط سخت از خود محافظت می‌کند که این یک بدن مقاوم است و اقتصاد مقاومتی نیز همین طور است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقتصاد ما اقتصاد مقاومتی است، اقتصاد ریاضتی یک نسخه‌ای است که توسط برخی از کشورها تدوین و اجرایی شده و به نتیجه نرسیده است اما در کشور ایران اقتصاد مقاومتی مطرح است.

توکلی اضافه کرد: دشمن طی این سال‌‌ها سعی کرده روی اقتصاد ایران متمرکز و تمامی مباحث اقتصادی را دچار چالش و به آنها ضربه بزند.

وی افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال‌های گذشته در حقیقت این نام‌گذاری‌ها یک منظومه کامل و زنجیری است به هم پیوسته که در راستای تحقق اهداف اقتصادی لحاظ شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر روش و توصیه و نسخه‌ی اقتصادی که به دو هدف (آفرینش، ثروت ملی و عدالت اجتماعی) منجر شود و مبنای عقلی و  اسلامی داشته باشد با ارزش است.

توکلی، یکی از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی را کاهش وابستگی به نفت عنوان کرد و افزود: حمایت از تولید ملی یکی از رکن‌های اساسی اقتصاد مقاومتی است.

وی یادآور شد: بیمه‌شدگان جدید تامین اجتماعی در سال 84  تعداد 736 هزار نفر بوده‌اند که این آمار در سال گذشته به 209 هزار نفر کاهش یافته است و این آمار نزولی بودن روند اشتغال‌زایی را در کشور نشان می‌دهد.

انتهای پیام/69003/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول