اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدونکنار:

ضربه به تولید ملی از آرمان‌های استکبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فریدونکنار گفت: ضربه به تولید ملی از آرمان‌های استکبار است.

ضربه به تولید ملی از آرمان‌های استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، علی قاسمی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار گفت: ارتباط بین تحریم و انتخابات آینده در جمهوری اسلامی قابل تامل است.

وی با بیان اینکه افول قدرت رژیم صهیونیستی روزبه‌روز بیشتر می‌شود، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران توسط حماس و حزب‌الله جنگ را از خاک خود به خارج مرزها کشانده است.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: بخشی از تحریم با اهداف کاهش رفاه مردم و ایجاد نارضایتی اجتماعی در کشور پیش از انتخابات انجام می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره فتنه سیاسی امنیتی سال 88، اظهار داشت: امیدوار ساختن جریان فتنه، شکل‌گیری فتنه اقتصادی و کمرنگ کردن اثرگذاری جمهوری اسلامی در منطقه نیز برای تضعیف نظام در دستور کار دشمنان قرار دارد.

قاسمی با تاکید بر اینکه اختلال در درآمدهای بودجه و ضربه به تولید ملی نیز از آرمان‌های استکبار است، گفت: جریان عملیاتی این اهداف، تحریم خرید نفت، مبادله کالا به کالا به جای پرداخت ارز به ایران، تحریم‌های پولی، مسدود کردن جریان سرمایه‌گذاری، سلطه بر جریانات رسانه‌ای و ایجاد فضای روانی نیز از راهکارهای طراحی شده در فاز عملیاتی تحریم است.

وی راهکار اصلی مبارزه در این حوزه را مهندسی معکوس دانست و خاطر نشان کرد: باید با برنامه‌ریزی و بصیرت از گسست اجتماعی جلوگیری کرده و وفاق اجتماعی را ترویج داد.

انتهای پیام/86022/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول